Jätteminisemester..

Hemma!.. suck.. skönt faktiskt och komma hem, alltid skönt och vara hos mamma och pappa men de är alltid skönt och komma hem med lite inspiration och hem till sitt eget hem, som faktiskt känns extremt mycket som hemma och ja trivs faktiskt jättebra, önskar att ja hade några tusen på kontot så ja fick fixa till de som ja ville helt oxå.. men sakta men säkert..

Var till valbo en sväng idag, kom hem me lite lampor nya tallrikar och lite hyller, och betala inte en krona, mamma hade stora plånboken med sig, och sen så var de så gulliga försåg mig med en bättre stekpanna än den jag har och ett bidrag till tågbiljetten, som chockerade mig och kostade 215!kr för tolv mil, hutlöst och jättedyrt, bara för man är över 26.. illa.. men men de gick ju bra ändå och hem kom ja igen så.. resan var lyckad och jätteskönt och vara hemma hos päronen...

Nu tillbaka till alla måsten som typ kväver mig en aning här hemma, eller kväver är fel ord, men ja känner att de är drygt och de är så himla mycket hela tiden, snälla kan någon bara ge mig en dag eller två att andas en sväng och bara va?.. Har dessutom beställt för lite gurka till imorn tror ja, men de var ju som de var då.. kan inte göra så mycket åt saken just nu.. men men.. De blir så ibland..

Just nu spelas Torn med Natalie Imbruglia ur högtalarna och ja bara njuter.. Gammal 90 talare, men ack så bra.. Nothing´s fine im torn..

Jaha jobb imorn då.. Kan bli en spännande dag och de är dock iaf dubbelt betalt så de känns bra, inte riktigt laddad för en ny vecka än känner jag, men natten börjar närma sig och de är väl dags och ta sig i kragen och sova lite, men först en kopp the och sen säng..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0