Påsk var de ja..

Sitter och smuttar lite vin i min berömda kaffekopp, på något sätt så känns de lite godare och dricka de ur den, vet inte varför men.. Har inte druckit alltför mycket men känner i huvudet att ja är rätt slut och trött så de slinter till lite känns de som..

Min bror var här idag med tjej varpå han berätta att hans kompis hade huggit prinsessan häromdagen.. Varpå jag säger, vaddå med kniv? Eller hur menar du? trodde de ju var kronprinssesan viktoria eller madeleine men de visa sig vara hans ödlor som han så fint döpt till kompis och prinsessan.. haha humor..

Vilket inte alls verkar lika kul när ja ska återberätta här, men ändå :)

Är galet slut känner ja och ja har en dag kvar sen beger jag mig hem till mamma och pappa en sväng imorn som känns efterlängtat och imorn kommer förmodligen hela dagen gå toktoksakta men vi får väl se då..

Fick en påskpresent av min bror och hans tjej idag, fyra kaffemuggar, så nu kan ja kasta de som ja inte riktigt är nöjd med, mycket bra, tack :) Jag har världens bästa syskon så är de bara! och jag tror att de tycker de har världens bästa syster, är ja helt övertygad om haha :)

Fick tips av bästa tjejen från Glada huddik nyss, så ska de låta kl åtta, vilket känns som ett perfekt tvval idag, och sen lite disk och sen solsidan, perfekt helt enkelt, för solsidan måste ju vara ett av de bästa tvserierna som har sänts på sistone, då de är galet roligt :) och så klockrent :)

Ville se en film sen, men de är jobb som gäller imorn så de lär ju bli på söndag ist då ja hinner med helt enkelt :)

Nej tvn kallar faktiskt, känns som jättelängesen..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0