ångest..

Sitter på golvet i mjukbyxor och tshist och tröja och försöker äta lite mat, något som inte alls samka lika bra som ja gjorde de sist, men men ja vet att ja inte lyckas alla gånger, och förra gången blev verkligen lyckad, de är iaf förken Huddiks köttfärssås, som helt enkelt är bäst, men inte alls lika bra som hennes såklart, då hon är GRYM på att laga god och enkel mat, fråga är ju varför ja inte lyckas själv, kanske försöker för mycket helt enkelt..

Ja tänkte ja skulle försöka summera sista tiden då ja inte varit inne och bloggat alls, men pga en hel del överflöd som hänt och en helt hysterisk sjuk vecka i negativ bemärkelse så har ja inte orkat helt enkelt.. och nu är de bara en dag i taget som gäller, eller snarare en timme i taget tror ja.. Sömnen är de iaf något som ja inte har fixat och sovit dålig i en vecka nu och de märks i ansiktet allt som händer, all stress och ångest över allt, ser ju näst intill ut som en prickig korv i ansiktet, nej ja vet de kanske inte är så farligt, men de känns så, och för att åter igen säga att de här är helt och hållet min värld så får ja tillåtelse av mig själv att tycka så, punkt slut..

Nåväl, ska ja vara ärlig så mår jag som ett lass skit över allt som händer och sker och ångesten är påtaglig ganska ofta, sömntabletterna går i högvarv och ja.. de flyter ihop i ett.. Tecken på att man är inte sig själv, är överdriven konsumering av shopping, spelar ingen roll att de är tre(!) veckor kvar till lön så ska de spenderas de sista slantarna på sånt man vet att man inte behöver, men för att må lite bättre för stunden, den positiva sidan är att ja faktiskt "shoppat" ett nytt avgassystem, och bakbromas till min kära bil.. den vill bara ha massa pengar, kan inte förstå.. men fått de bytta oxå, tack så hemskt mycket!

Iaf, måndagen förra veckan kommer ja inte ihåg helt enkelt, Tisdagen är faktiskt en av de värsta dagar någonsin i mitt liv, toppar nog till o med bulgarien i stort sett, en dag som jag ALDRIG kommer glömma som jag helst vill glömma, onsdag torsdag är i form av en dimma av ångest och oro, men bara efterdyningar från mardrömstisdagen, något som inte är så konstigt.. Fredagen började iaf att ordna upp sig lite, och lördagen var mycket bra, söndagen med... men de ligger där och finns.. finns hela tiden lite lägnre fram i huvudet än där jag skulle vilja att de var, helst skulle jag bara vilja glömma allt och gå vidare.. men de är i detta fall lättare sagt än gjort och som jag mår dåligt av de här, så fruktansvärt, men en dag, en timme i taget, och de kommer ta tid, och jag vet faktiskt inte riktigt ibland hur jag ska ta igenom mig allt de.. Inte alls faktiskt, och jag bara funderar på om och om igen.. tänk om..

Ja ja vet kanske inte mest positiva inlägget, men jag var bara tvungen att skriva av mig lite, då jag inte riktigt vet hur ja ska ta mig till väga med allt som hänt, och inte vet alls i stort sett något.. Ja bara önskar att de aldrig hänt iaf, en sak som är helt säker.. Skulle gärna vilja skriva va de är jag tänker på oxå, men här är inte rätt ställe att göra på de, och jag vill inte ha en massa frågor av mina vänner som inte vet va de handlar om, för jag orkar faktiskt inte prata om de alls.. Och jag vill inte prata om de heller, något jag bara önskar glömma, men de går inte.. Inte alls..

Usch en sväng av oro och ångest som drar sig igenom kroppen.. Gillar inte alls, klumpen eller stenen som är över bröstet, typisk ångest och ja vet att de bara är att andas, försöka tänka på annat.. Ska försöka göra mig en kopp the och datanörda en sväng, tror faktiskt att de är de ja behöver, musik the och lite internet.. eller ja musik och the iaf..

Har en ny mobil oxå.. som funkar väldigt bra, dock har ja inte riktigt fått igång hur de fungerar med kontakter, så de står bara nummer när någon ringerm, vilket i sig kanske är ganska spännande då man inte har någon aning oftast, men samtidigt kanske ett sätt och lära mig nr utantill igen.. hjärngympa..

Jahapp.. ja har väl inget mer och tillägga för stunden som ja skulle kunna lägga upp här iaf, så de får bli allt för just nu.. hoppas på en mycket bättre vecka, fast kan ju iofs inte vara så himla svårt att bli en bättre vecka än den som varit.. Usch säger ja bara..

Ångest..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0