vilken dag..

Fy vilken jobbig dag.. suck..

Drömde en väldigt annorlunda men väldigt häftig dröm inatt.. någongång sen kanske.. Fick sovmorgon och började inte jobba förns halv tio.. och påväg till jobbet blev ja stoppad i poliskontroll körkort och nykterhetstest, vilket innebär blåsa, och ja har blåst i såndär förr någongång och vet att de är sjukt jobbigt, men denna gång gick de ganska bra faktiskt och ja fick helt grönt, konstigt vore annars, om de glaset vin jag drack igår vi fyra skulle slå igenom kl tio över nio dagen efter.. Sen var de jobbet idag ja.. Sjukt galet mycket folk och sjukt mycket och göra, dåligt samvete när man gick därifrån, men ja har gjort de ja kunnat och min kollega får ta de andra imorn, tyvärr, men kunde inte hjälpas och inte en dag som man egentligen kan jobba över på då de är 100 procent ob hela dagen, de blir för dyrt.. så de får fixas till imorn helt enkelt.. de är ju som de är..

Nu har ja slängt i en tvätt försökt fått tag på min karl som är påväg till sthlm eller om han kommit fram för att se juniorhockey.. Men ja får inte tag i han så de fick väl vara då.. Senare kanske.. Funderar på och göra mig något gott till mellanmål och sen ta tag i tvätt och disk och göra någon mer nytta, men jag ser på soffan och ser att den ser väldigt lockande ut, men ja vet att lägger ja mig där så kommer ja svära sen över att ja faktiskt sov bort en helt duglig eftermiddag..

Så ja kopplar stereon till datorn och spelar på högsta volym en sväng ist.. Bitch och Torn gäller idag en bit.. :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0