aldrig riktigt slut..

Sitter och dricker min kopp the som vanligt, ute är de molnigt och regnet ligger i luften.. Tvättmaskinen snurrar för fullt och jag har redan cyklat 2,7 km idag och lämnat in bilen och just nu funderar ja på om ja ska bädda rent, eller om ja ska gå och lägga mig igen, men ja vet att ja borde ta tag i alla kartonger som står, gå igenom och rensa, få fram en lägenhet igen som inte ser nyinflyttat ut.. Borde ta tag i och hämta de sista, men ja drar mig då jag inte har någon lust med de då de känns som om de är ytterligare ett steg bort.. Så nu får de vara såhär ett tag helt enkelt.. Ja har inte nån aning om va som händer sen, men just nu är de ju såhär..

Sitter och för en smskonversation, men allt blir så knasigt på sms och ibland blir de så fel.. Skulle behöva lyfta luren helt enkelt och ringa, men de tar stopp just nu..

Nej en kopp the till, och börja rensa igenom.. börja ta tag i allt.. suck..

Mia.

There was a time when you really let me know whats really going on below, but know you never show that to me do you?
Hallelujah - Jeff Buckley  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0