baka lite till..

Dessa snygga men ändå fula blommor ploppar upp lite då och då nu på min fina passionsfruktsblomma, de som är synd är att de bara blommar i en dag sen får man inte se den nå mer.. men som tur är så har jag en som blommar i stort sett varje dag :)



Jaha, ryggen då? Jo de gick faktiskt skapligt tror jag, dock så kändes de här som om att ryggen skulle brinna upp ett tag då linimentet var så himla starkt.. Fick lov och vila mig lite.. Domen som de gav var att de förmodligen "bara" är en jätteinflammation som trycker på en led som i sin tur trycker på isiaschnerven, så med lite antiinflammatoriska så ska den nog förhoppningsvis försvinna och leden kan andas ut igen och vara på sin plats.. Kändes inte som om de var en disk som var trasig så de känns ju bra de iaf om han har rätt.. Så lite mer vetande så känns de faktiskt helt ok, vila som gäller nu då de förmodligen skulle bli jätteont nått dygn framöver, men sen skulle de gå tillbaka igen lite.. Och så bad han mig att få doktorn att skriva ut något starkare antiinflamatoriskt då de inte hade hänt något på en vecka me dessa jag har.. så vi får se då..

Vet inte va de är med mig, men fått något bakryck nu, så efter lite vispande i köket så blev de en sånhär..



Har inte provsmakat än, men smeten var äckligt god faktiskt så hoppas att jag lyckades med den här.. Men när jag stod och skulle göra den, så fick de bli halv sats och de skulle vara fem ägg, va blir hälften på de? Hur får man två och ett halvt rått ägg? Så fick bli tre helt enkelt.. men lika mycket glasyr som till orginalreceptet så de blir extra mycket klet :)

Provade även att göra ett recept som pappa brukar laga när de gäller mat, men jag kom fram till att när man försöker att göra något som mamma och pappa brukar laga, så får man vara beredd på att de inte blir lika bra resultat.. Tyvärr, men de gick ju i iaf.. Kyckling med ananas matlagningsgrädde och ris.. Mumma.. Dock inte som pappas, men men.. De gick ju i..

Nej men va är de här, mat och bakblogg igen??! Skärpa sig.. Mn jag antar att de blir så när jag bara går hemma oxå.. Egentligen inte nått vettigt o skriva men ändå så sätter man sig här.. De är på morgonen och på kvällarna som de kommer såna där briljianta inlägg som inatt.. Som man måste tänka efter lite först när man har läst och man känner sig nöjd över vad man plitat ner..

Nej, in på tv.nu och se om de går nått på tv.. En kopp the och provsmaka min kaka låter som en bra avslutning på dagen, och imorn ska jag utnyttja mitt presentkort på BodyShop och gå en makeup kurs igen, ska bli spännande va den här damen säger.. :)

Godkväll..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0