beredd på de värsta..

Har haft sovmorgon deluxe idag.. Söta fröken från Glada Huddik ringde kvart över tolv, och då var de nog dags att gå upp för längesen.. Men blev rätt sent igår så förtjänade en sovmorgon, blir svårt och gå och lägga sig ikväll ist..

Sitter och har ätit frukost typ nyss och ska bege mig in i duschen och göra mig iordning för ryggakuten, men något säger att jag inte vill gå dit idag, jag vill inte veta va de säger idag.. rädd för de värsta.. Men ja lär ta och se va de säger, om de bara är så att bäckenet är snett och att jag har en led som är i kläm eller om de faktiskt är disken som är trasig.. känner att inflamationen nog är bättre, eller så är de bara inbillning, men de är någon brännande smärta helt enkelt.. Men önskar mig själv lycka till och hoppas på de bästa, men är beredd på de värsta..

Återkommer med resultat senare.. Lite skakig helt enkelt..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0