Big girl´s dont cry..

Misstänker att jag målade ut dig som elak, fast inte ett ont ord skrivet egentligen.. Hur andra tolkar min blogg är helt upp till dem, huvudsaken ja själv vet va ja menar och på vilket sätt.. Men tänker inte starta krig här, känns ju bra puckat.. Men de tog hårt bara, de räcker så..

Bästaste minstaste bror är på ingång med hans tjej, ska bli trevligt, missade ju varandra sist när ja var hemma i helgen, och arb.lös som han är just nu så kunde han komma upp en sväng :) Ska försöka mig på och laga en maträtt som pappa gjort ibland, inte så avancerad, men dock vet ja inte alls om ja kan den.. spännande..

Imorn är ja äntligen ledig, har jobbat två dagar och vart ledig tre, men ser så mycket framemot imorn, inte för att imorn inväntar nått som helst överhuvudtaget roligt moment men ja är ledig iaf, de räcker för min del.. En sak i taget..

Nu tror ja visst bestämt att de plingar på dörren vilken sekund som helst nu..

Mia.

I´ll be your best friend, and you´ll be my valentine. Yes you can hold my hand if you want to, cause i want to hold yours to, we´ll be playmates and lovers and share our secret words..
It´s time to be a big girl now, and big girls don´t cry..

Big Girls Don´t Cry - Fergie 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0