Efter en helg..

Helt jättetrött.. har knepat ihop en födelesedagspresent åt en tjej som fyller 27 idag.. hoppas hon blir nöjd, fast jag erkänner inte de dyraste, men är pank och de är bättre än ingenting absolut och tror hon kommer uppskatta den hoppas hoppas..

Helgen som var glömde ja säga att ja var till Glada Huddik hos söta fröken och hennes famlij och de var full rulle hela tiden, namngivelseceremoni på lördagen, vilket svårt ord de där, mycket trevligt och söndagen bara slappa.. Alltid skönt och komma iväg hemifrån och alltid lika trevligt att åka upp dit! :) Saknar henne här hemma så hjärtat blöder ibland, men försöker ta mig upp så ofta jag bara kan.. Hade me mig hennes son upp oxå och hjärtat skar när han sa hejdå till far sin och på båda så rann tårarna så de började på mig oxå, men efter ett tag, ja förstår att de är jobbigt, så efter att ha spelat en låt på hans nya kiss skiva så kändes de nog lite bättre för honom men usch.. Upp kom vi iaf och vi hade himla trevligt :)

Kände mig helt matt i kroppen idag och slut så jag hoppade motionen, de gick så dåligt i måndags oxå så ja tror kroppen behöver vila lite helt enkelt.. men hoppas på att ta nya tag imorn.. Har bestämt lite preliminärt med arb.kollegan och bästa vännen att vi ska nog köra tjejklassikern, vilket betyder, vansbrosimmet 1 km, tjejvasan 3 mil, vättern runt fast 10 mil, och lidingöloppet 1 mil.. Så de är helt enkelt bara vackert träna på.. Sen vet ja inte om ja har ätit för lite och gjort av med för mycket energi för kroppen så ska försöka äta lite mer, för mitt mål är inte att gå ner i vikt utan bara bli fit..

Försöker få över bilderna från i helgen men verkar inte gå så bra.. så får bli en annan gång helt enkelt..

Igår gjorde ja en jättejobbig grej, nämligen och hämta lite grejer, och efter fem kartonger och inte klar än, så önska ja att ja inte behövde göra de, men men.. Jättejobbigt verkligen och kände mig som 4 när tårarna bara rann suck.. så nu står tre i lägenheten oc behöver packas upp, men jag orkar inte helt enkelt.. De var ju inte varken herrn eller min plan för ett år sedan att han skulle packa ihop huset och flytta och att jag skulle ha flyttat till en egen lägenhet.. men de blir ju som sagt inte som man tänkt sig alla gånger, och som han sa igår, att de blir säkert jättebra tillslut, och jag hoppas de att han har rätt hur än allt blir..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0