fattar inte nått..

Var hem över helgen, kan inte ens beskriva hur skönt de var att komma hem till mamma och pappa, komma bort från alla saker här, och alla känslor och allt j*vulskap som krånglar hela tiden, så skönt och släppa allt och bara koppla av och andas.. Så någonstans kunde ja släpa precis allt för helgen och skönt var de, ja har inte en aning om var ja står i saker och ting, och ja har inte en aning alls vad som händer i mitt liv..

Fick sms lördagen och söndagen, trots allt, och ja vet inte hur ja ska ställa mig till de, antingen eller, eller ja förstår ingenting, ja sa ja förstod dig och ja blev så chockad, men ja förstår inte alls faktiskt och ja är fortfarande i chock över att du sa så.. Och mina sms är inte alls de minsta spydiga utan bara väl och allmänt nere och lessen i svaren, va svarar man? Vet inte riktigt va ja ska skriva och svara.. Känns som om ja helt plötsligt var helt själv om saker och ting, och att de har varit så, och ja fattar som sag ingenting, försöker att lägga upp ett bra inlägg, men ja kan inte de heller.. Ja kan inte glädjas åt vissa saker och ting och ja kan inte förstå allt heller.. Känns bara som att ja sträckte ut min arm och fick inte ens ett finger tillbaka ibland.. Fast ja antar att de blir olika hur man än vrider och vänder på de, men kom ihåg att de här är min sida av historien om mitt liv, och i min version så har ju ja rätt helt enkelt..

Slutsatsen ja har är iaf att i ett förhållande ska man kunna lita på varann till hundra procent och de spelar ingen roll vem man än umgås me så vet man ju ändå att man kommer hem till den man vill ha, men när man har flyttat isär och en gång bott ihop är inte saken lika enkelt längre, för då har man inte någon som helst aning vad som väntar runt hörnet helt enkelt, trodde att du och ja skulle hålla ihop tills ja senare någongång där man blir gammal och grå, men som de ser ut just nu så är de ju inte så.. Så ja vet inte riktigt ett steg fram och två steg bak..

Ja blev ju inte klokare av de här, men ska någon dag plinta ner allt som infinner mig innanför mitt panben, oavsett hur de än låter, men den dagen ska ja vara mer laddad oxå..

Äh bara massa dravel, är alldeles för trött för och skriva egentligen, borde sova lite powernap helt enkelt..

Powernap..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0