Hem till mamma o pappa..

Sitter och äter en väldigt sen frukost, eller ja de är bara theet kvar.. Sen ska jag bege mig till valbo och till mamma och pappa, vi ska strosa några timmar där och sen hem och bara ha de bra till imorn, känner verkligen att ja behöver komma bort härifrån en sväng och tänka på annat, och slippa fundera över en massa saker så ska bli så skönt, ska rymma en sväng.. Önska ja inte behövde åka tillbaka på ett tag pga massa olika anledningar som ja inte tänker ta upp här helt enkelt..

De som är mest tråkigt är att ja ska lämna in min bil på onsdag så shoppingkontot är rätt tömt kan man säga men titta får man alltid och ja vet ju själv att ja förmodligen kommer handla något iaf, shoppoman, eller tröstshopping :)

Igår var tjejerna här, eller ja några iaf och vi åt lite tacos och drack lite vin, mycket trevligt som vanligt och är så glad att jag har lärt känna dem! Hjälper mig så himla mycket.. 

De var en annan sak jag funderade över.. Varför är endel folk så himla falska så de bara lyser igenom? varför gör de saker för och såra andra och varför beter de sig så himla illa?? rent allmänt undrande bara.. 

Nej dags att dricka upp theet, lämna röran i lägenheten, dvs kartongerna med saker som jag fortfarande inte har packat upp, för att jag inte har tagit mig för, och jag inte orkar helt enkelt.. De kan stå där i sitt hörn av sovrummet och påminna mig om allt engång till, inte för att ja behöver de, utan för att ja inte orkar ta tag i de där igen, känns som om ja flyttat tre gånger från samma hem.. usch.. 

Men nu beger ja mig till en lugn och rofylld plats och tänker bara njuta av att bo på mammas och pappas hotell :)

Mia.

There´s a place i go, when im alone to be anything i want, to be anyone i want to be.. 
Dream Cathc Me - Newton Faulkner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0