Minne guldfisk..

Glömde ju berätta att när ja cyklade ifrån bilfirman igår så kom jag till ett ställe jag inte visste fanns, lärde mig nått nytt om blge.. Helt plötsligt kom de massa träd, ja de var inte de som ja fann haha.. Utan efter träden så stod de på en skylt som såg ut som en fiskfena.. Vattenpark.. Gissa om jag blev förvånad, den ligger lite nedanför kupolen. Lite grumligt vatten, men väldigt mysigt, man kunde mata änder och sitta på en parkbänk och hade de varit fint väder så hade de varit jättemysigt..

Har hittat tillbaka till en låt från typ 2005 eller den är ju från tidigare men de var då jag började lyssna på den.. The Weakness in me, Lyssna på den! :)

Märks att de är höst ute nu, kallt på kvällen, så tomatplantan fick flytta in, står mycket bra i fönstret och rosen fick flytta in till köket, mycket hemtrevligt, gillar verkligen och igår kom murgrönorna in och passionsfruktsblomman som faktiskt har fått massa fina blommor, men som tydligen bara vill vara utslagna i solljus, hur ja nu ska fixa de i de här vädret.. de vet ja inte, men hemtrevligt blev de i hörnet iaf, mycket nöjd med de oxå..

Försökte lägga upp bilder på FB över helgen i Glada Huddik, men de funka inte då min dator verkar ha gett upp helt enkelt.. lär ta den till doktorn en sväng..

Påminner mig själv om att ringa Ruggahuten imorn igen, och vilken tid de ärn blir så måste ja ta den känner ja.. Ska prata med Chefen så han vet att ja kanske behöver komma lite senare.. Men de visar sig helt enkelt..

Såg en tv jag ville ha idag.. så bara spara som gäller.. men känner man verkligen att man vill lägga ner de där pengarna?

Hösten gör mig deprimerad, men samtidigt den bästa årstiden på nått sätt.. Fyra veckor kvar till Zakhyntos, men nästa fråga är, va gör ja i helgen? Inte den blekaste faktiskt just nu och ja önska att ja hade någon idé, men de visar väl sig..

Träffade en vän idag på kupolen, då hon jobbar på HM, var toklänge sen och hon fråga om ja ville komma och följa me och fika på lördag, men jobbar ju till fem, så de blev ju lite dumt.. En annan dag, saknar..

Började för övrigt läsa en bok som verkar vara väldigt bra, Innan jag dör heter den, handlar om en tjej som är 16 och har leukemi.. Svårt ord de där..

Nej nu har ja skrivit ur mig om en massa onödigt.. var vattenparken ja ville skriva om egentligen..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej tjejen!!

Fikan har blivit framflyttad pga min sjukdom....så du får gärna hänga på då i stället...återkommer med dag och tid få se om du kan och vill...kram Ulrika

2010-08-21 @ 11:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0