Saknar..

Lyssnar på with our without you.. Kvällens sista låt för idag, sen blir de sova.. Upp tidigt imorn för inlämning av bil, tycker ja inte gör annat än att laga den där bilen alltså, den vill bara ha mer och mer, och ändå så tvätta ja den i söndags.. Men men ibland kan man inte få allt eller.. ? Ja trodde man kunde de, trodde man kunde få allt man ville och att man kunde kombinera en massa saker ihop utan att de skulle vara något problem, men ja vet de går ju inte att alltid få som man vill.. Och jag måste väl erkänna att pappa hade rätt den gången jag var femton år och han sa att du man kan inte få allt man vill.. Och jag svara jo de kan man visst.. Men ja vet ju vem som hade rätt, men ja försöker ju kämpa så gott de går iaf, och inser när gränsen är nådd ist..

Bror min med tjej var här idag, gjorde middag och sen byggde jag och min vän puzzel, var så himla längesen och vilket terapiarbete de är, men nu är de trött trött i hjärnan så sova säng nästa som gäller, lite vetekudde bara sen så..

Förr kunde du bara lägga en kommentar, vad som helst.. men de var ju länge sen, och ibland kan jag sakna vissa stunder så de är helt sjukt.. Men klart att man saknar allt, hur de än är.. Kan inte förstå att de gått en vecka nu.. Men kanske lika bra att börja vänja sig, ja vet inte.. men de visar väl sig helt enkelt.. Allt är lite skruvat lite konstigt och lite tomt och lite förvånande och ibland ännu mer skruvat.. Men om man ska se något som är positivt i de hela och i allt är att för en liten stund så är de inte nå bråk och inge tjafs och de är bara helt tyst, men de känns konstigt och de var ju inte såhär de skulle bli i vilket fall.. Men ja nu var de ju så här.. Vet att allt kommer att lösa sig och visa sig över allt, men ibland känns allt bara så konstigt och skruvat helt enkelt.. Ibland är allt bara så extremt himla jobbigt..

Nej upp tidigt imorn och lämna iväg bilen, ännu lite fattigare..

Mia.

Every step i take, every move i make, every single day, everytime i pray, i´ll be missing you..
I´ll be missing you - Faith Evans, Puff Daddy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0