som jag hade dig förrut..

Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förrut.. Lyssnar på Melissa Horn och Lars Winnerbäck nu de sista jag gör innan sovdags.. Mycket fin och bra låt..

Har suttit vid den här dumburken i stort sett hela dagen känns de som, fast de är inte riktigt sant heller.. Jag har gjort en massa annat, gått fram och tillbaka till köket bland annat ju..

Kan faktiskt inte beskriva smärtan som sitter i min rygg, men jag hoppas verkligen att den går över snart, skulle önska att tabletterna hjälpte oxå.. men inte just nu.. känns mer som om man knaprar godis, en vit och en orange.. Ena fyra gånger och andra tre gånger om dagen och vet faktiskt inte om de hjälper alls, skulle önska att jag kunde få nått starkare, men får prova dessa ett tag får se.. man ska väl inte bedöva smärtan heller antar ja, har ja orkat haft ont innan så orkar jag de nu oxå..

En annan sak som mer fått mig att få ont i magen är min just nu för tillfället alldeles kassa ekonomi.. och jag funderar på hur de närmsta månaderna ska gå ihop.. men ja hoppas att de löser sig.. Bilen drog ju iväg lite mer än va jag hoppades på, visserligen är den hel men ändock.. och om tre veckor åker jag utomlands, som kommer bli hur skönt som helst, men sen önskar ja mig inge mer utgifter på ett tag helt enkelt.. Vill kunna unna mig skor och klippa mig och allt sånt.. Men de kommer bättre månader sen, nu har bilen tagit för mycket på ett tag, så nu får den vackert vänta.. :) Nu är de min tur.. Tycker ja inte är mer än rätt i vårt förhållande.. :)

Nej nu säger jag gonatt, och imorn ska jag försöka skriva om något mer läsvärt och något tänkbart..

Mia.

Du springer aldrig ifatt när jag väl är där. Jag vill inte tänka framåt, men är livrädd att fastna här.. Nu kan de vara försent att säga som de är..

Vi testa nya vägar som aldrig tycks ta slut, och jag har försökt att fånga den andra men aldrig nått ut. Jag vill ha en sista chans, så jag säger de rakt ut, jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut..

Jag vet att de är svårt över telefon, men när jag har dig nära, vill du därifrån. Vet att du har tänkt, men berätta hur du mår..

Jag försöker träffa andra, men de är inte så lätt, jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt.. De är dags och lägga på medans de ändå känns så rätt, jag vill ha dig nu som jag hade dig förrut..

Som jag hade dig förrut - Melissa Horn, Lars Winnerbäck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0