Thats what friends are for..

Sitter och lyssnar på en skiva på Spotify från 2001.. Tic tic tac med Chilli.. hundra år sedan känns de som.. Och vet egentligen inte heller varför.. men ja kände för de helt enkelt..

Försöker och pilla i mig lite mat helt enkelt.. men känns som om min aptit har försvunnit sedan en vecka tillbaka ungefär.. vete itne alls va de är, men känner mig jättehungrig, men när ja väl ska äta så är de som om de är stopp och ja känner mig tokmätt helt enkelt.. jätteknasigt faktiskt.. Men kan väl ha och göra med alla omständigheter och alla förändringar som händer just precis hela tiden just nu.. kan vara en anledning, inte helt säker.. Hur som helst så försöker jag iaf pilla i mig lite mat för att orka med spåret sen utan att kräkas, för ja vet att risken finns om man inte äter ordentligt, eller så tar träningen helt fel och ja som vanligt då helt enkelt, allt blir fel.. :P

Prata med Söta Fröken från Glada Huddik en sväng idag, som förövrigt lämnade mig en kommentar, och hon är guld värd!! Alltid! Och de slog mig idag igen, att hon är faktiskt bäst helt enkelt :) <3 Men de var ju inte nå nytt heller så.. Bara några dagar kvar tills ja sätter mig i bilen och beger mig till Glada Huddik för Namnceremoni och glatt folk och viska grädde oxå såklart :) Men de gör ja så gärna, undra va ja ska viska den bara.. :) Ser framemot massor och jag har tagit semester på fredagen för att ja ska sova och packa och bara ta de lugnt helt enkelt.. så jag kan sätta mig i bilen i lugn och ro och vara pigg för en 26 mils lång resa.. som för övrigt inte är så lång..

Tänkte jag skulle lägga in en åsikt om de Perfekta förhållandet, men tror inte tiden räcker just nu faktiskt så får ta upp de senare..

Känner mig just nu jätteladdad för milen, ja lovar.. verkligen.. (inte)

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0