tillbaka till ruta 1..

Jag undrar, hur kunde jag missa att jag blev så himla dålig i ryggen? Kom de bara sådär plötsligt, eller har jag försökt och förträngt att de gör ont? Hur som helst så är jag iaf sjukskriven i två veckor, och de är väl bra om jag får vila ryggen, gick till statoil en vända och inser att nu behöver jag vila en sväng.. Galet verkligen.. Min fråga är hur ska jag kunna inte arbeta i 2 veckor? Vad gör man i två veckor? och jag hoppas verkligen att de bara blir två veckor helt enkelt.. Hade jag varit bättre och kunna sitta still en längre tid så hade jag lätt åkt upp till Glada Huddik och bara varit och hållt sötfröken sällskap, men med tanke på att fyra mil i bil igår kändes hur långt som helst och tårarna kom så låter jag nog bli..

Fick ett filmtips iaf av sötfröken och en film som jag ville se förrut men har glömt bort att den finns, iaf Under toscanas sol, så har lånat hem den och får se om jag får lite ro i kroppen och se den.. De här är ju chansen för mig och göra massa saker som jag inte har gjort tidigare i min lägenhet, men ja får dela upp de, de är tretton dagar kvar tills jag ska börja jobba igen och kan ju inte göra allt på engång..

Ska boka in en tid på BodyShop för make up då jag fick ett presentkort förr av mamma, så de är en dag, plantera om smultronen.. fixa jordgubbarna.. Ta reda på kartonghögen i sovrummet.. Ja de är ju iaf två dagar..

Försöker just nu förstå av vilken anledning jag faktiskt ska gå upp ur sängen.. men och andra sidan kan jag inte sova bort två veckor heller..

Var till apoteket igår, och nu känns de som om jag är tillbaka till ruta 1 igen.. Pillerknaprande.. Men och andra sidan så är jag glad att doktorn tog mig på allvar och ska försöka göra nått åt de här nu, speciellt när jag har gått med de så länge..

Någon mer som har ett bra filmtips?

Mia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Storm of the century fast den kanske vi redan sett :) då har du 4 timmar film framför dig iaf . Kram

2010-08-26 @ 15:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0