tretton dagar kvar, förhoppningsvis..

Jaha, då har jag snart klarat av dag ett på sjukskrivningen, bara tretton dagar kvar.. jippie.. och då vill säga förhoppningsvis..

Tack iaf min vän som övertalade mig och gå dit och kolla, så att de faktiskt händer något..

Men de suger som bara den måste jag säga.. vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden, men sitter jag för länge så är de jobbigt, och står jag upp och rör mig för mycket så är de oxå jobbigt.. men men ja får väl börjar träna lite smått och se om de hjälper..

Så va sysslar ja med nu då resten av den här dagen? Funderar på om jag ska spela lite tv-spel.. men ja har ingen lust att göra nått egentligen och känner inte för att sitta still och se film heller.. så ja.. Fika hade ju varit klokers.. men men..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0