Killing me Softly..

And then there where none..

Ja fattar inte alls.. Efter åtskilliga sms om allt möjligt och massa onödigt tjafs och onödigt så står ja fast på ett och samma ställe.. Känns hela tiden som att allt verkligen är mitt fel.. Konstant om ja ska vara ärlig.. Känns inte OK..inte alls..

Känns defenitivt inte bättre att man får de halvt om halvt bekräftat att de faktiskt är mitt fel, de är mitt fel att de blir som de blir.. Tror ja ska säga upp kontakten med mig själv, kan man de? Får man säga upp sitt kontrakt med sig själv och helt enkelt säga upp sig från sig själv? Känns iofs inte som en aktuell lösning men ja önskar att ja bara kunde lösa allt, alltihop.. Ja har inte en tanke på göra någon illa, aldrig någonsin, men de känns inte så kul att höra de man själv känner att de är mitt fel helt enkelt.. Ja gör någon besviken, lessen och bara sårad eller helt förstörd och ja vet inte vilken ände ja ska börja i.. Helt enkelt.. En enda röra, skulle vilja säga att hela den här saken, allt gör mig helt förstörd helt enkelt, att någon ska göra så eller känna så och ja bara gör fel helt enkelt.. Crap..

Ja hade så mycket jag ville skriva idag men ja kan inte för ja tappa lusten helt, förlåt mig inte meningen igen.. känns som allt går tillbaka till ruta 1 hela tiden.. hur kommer man vidare till ruta två? Förslag någon?

Ja skulle uppskatta om någon kunde ge mig en jättebra lösning på allt..

Äsch jag orkar inte helt enkelt.. går och lägger mig och sover på saken tror de antagligen får bli mobilen avstängd för några dagar för att tänka igenom allt en och två och tre gånger och va de är som är bäst..

Säger som Lionel Richie Stuck on You.. och the Fugees Killing me Softly.. Ja är fast på Ruta 1 och jag kommer inte nån vart, ja önskar att de inte hade blivit såhär och att de blev inte alls som va ja tänkt mig.. Ville bara väl de var allt från början..

Jaja sova var de ja.. och på toppen av allt så rökte jag en cigg idag, varför ja egentligen inte en aning men för en stund kändes de som om de var ett plåster på såret, och de var en för allt som har hänt..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Erica

Men lilla hjärtat! Det är verkligen inte ditt fel, du är inte roten ur allt ont. Det är ditt liv som du lever... den enda du ska ta ansvar över är dig själv och hur de andra lever, mår och beter sig är inget som du kan lastas för. Visst har det blivit krångligt nu, det blev alldeles för invecklat men det var inte din mening och de är lika delaktiga de också. Osmart av dig bitvis, givetvis... men hur skulle du kunna veta hur det skulle bli redan innan? Se dig som erfarenheter rikare och tänk bara på dig själv, ingen annan gör det åt dig. Det är ditt liv, se till dig själv och låt de andra sköta sig själva helt enkelt. Sluta ta åt dig när de projicerar över på dig... du är värd mer än att ta en massa skit av andra. KÄRLEK!

2010-08-02 @ 09:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0