vetekudden!

Jag är så fruktansvärt besviken, inte alls som jag trodde, hade förväntat mig så mycket mycket mer, men icke.. J**la yoghurt jag köpte alltså.. Hade äntligen hittat en favorityoghurt som ja kunde äta som mellanmål och efter träning, valios goda laktosfria yoghurt med rabarbersmak, dock bara på tillfälligt besök.. Så ist såg jag att Verum hade en laktosfri med rabarber och vanilj, tänkte ja men varför inte, hur stor skillnad kan de vara?? Jo du en hel del skillnad kan ja säga.. Konsistensen är inte alls lika, den smakar mer som fil och är betydligt mindre söt än va en normal yoghurt är, nästan inte ett spår av en rabarbersträng eller va ja ska kalla de, och ja den var en stor besvikelse.. Så himla typiskt.. Så den köper jag inte igen iaf.. Men jag tar mig ett ballerina kex ist som var veckans kortvara på icakortet.. Ja ja vet ja borde ju handla på min affär jämt, men när vi inte har den yoghurten så får man lov och åka till konkurenten, men vi kan väl säga att de var en prisundersökning.. Hur som helst så ägnar ja nu mig åt en kopp the, lite ballerinakex och njuter av kväll eller att ja i princip skulle kunna somna precis nu..

Var ute och motionera med min bästaste vän idag, är så glad att hon fått me mig helt enkelt.. En mils motion idag, en gång på 2,5 km sen springning på 7,5 varav fyra på ett sträck, de trodde ja verkligen inte för två månader sen.. Så nu känner ja mig lagom mör i kroppen och jättejättetrött helt enkelt.. Men laddar ändå tills på onsdag då nästa tur går av stapeln.. Skulle vilja se hur mycket man egentligen orkar, visst vi gör ju så mycket vi orkar, men hur mycket man orkar på ett sträcke när man är själv.. om de är lika eller om de är mindre eller mer.. Ska undersöka saken, men vill inte motionera tre dagar i rad, känns inte ok måste vara lite vila emellan..

Ser att kl sprang verkligen iväg den oxå.. Och ja känner mig verkligen verkligen trött, men ändå på nått sätt lite nöjd och stolt över mig själv.. Sportbhn som ja beställde från hm dök upp idag i ett paket som jag fick hämta så ja den är ju väldigt tajt, nästintill panik för att få av den, men kändes ändå helt ok.. Vågade mig svettig och äcklig till affären ju i träningskläder men de känner jag är ett steg i rätt riktning av vissa anledningar som ja inte alls orkar ta upp nu.. :P

Ja borde ju verkligen ta upp de där som jag tänkte tidigare om de där perfekta förhållandet men ja får väl vänta tills en annan dag, inte för att de var nå speciellt, men ja hade bara några tankar som ja tänkte ja skulle få ner... Men men en annan dag.. Nu ska ja försöka att sova hela natten och inte vakna av att ja är stressad.. Ta min vetekudde och bara blunda njuta av min sköna säng, vetekudden att ja slutar tidigt imorn och att ja på fredag beger mig 26 mil härifrån till en av de bästaste tjejerna ever..

Vetekudde är för övrigt en av de saker som hamnar ganska högt upp på listan över de bästa investeringar eller uppfinningar som finns.. bara så ni vet.. och i motsats till den där saken som kallas för spikmatta som ska vara så himla bra, vem vill egentligen lägga sig på spikar frivilligt..? Har en vännina som sa att de är så skönt att lägga sig i sängen och sova efteråt för man sover så himla bra.. Ja fröken, de skulle ja me tycka när man får lägga sig i en säng, efter att ha legat på spikar, de är ganska självklart ;) men ja föstår allt de där me blodcirkulation och allt sånt, men rekommenderar ändå vetekudden och tror någonstans att den är bättre i längden.. :)

Längtar tills ja ska viska grädden..

Mia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0