Lite bilder..

Idag damp det ner ett paket i min brevlåda :) Ett grönt paket från Glada Huddik, med underbart god choklad i! Som jag blev glad, tack tjejen, de värmde verkligen, så nu går jag och äter lite choklad och njuter lite då och då, och jag känner mig lite gladare.. Tänk vad en sån sak kan göra :) Senare så kom min älskade arb.kamrat förbi, brunbränd och fin från Kreta och gav mig en Toblerone, bigsize, så nu finns de choklad så de räcker och blir över, underbart gott säger jag, tack till mina två tjejer!! <3

Jaha.. Nu har jag gjort min dagliga motion, gick till affären och handlade.. insåg att jag hade noll kr på kontot i stort sett så gäller och hålla i pengarna lite, så bestämde mig för att jag ska baka bröd helt enkelt.. känns som lite nyttigare, eller ja inte massa en och andra saker i helt enkelt.. så när jag har vilat min stårygg en sväng och känt att sitta inte längre är ett alternativ för stunden, då ska de bakas.. Så blir ett bröd med hasselnötter i, något som jag provat förr, och vad jag kommer ihåg så blev de väldigt bra, lagom sött och jättegott att rosta.. Så de provar jag igen, dock kommer jag inte ihåg vilket recept i hemkunskapsboken jag använde.. Jag vet, jag använder den faktiskt lite då och då, den blå hemkunskapsboken från 7-9, och de finns faktiskt en hel del enkla recept som brukar bli väldigt bra där, rekommenderas! :) Så önskar mig själv lycka till med brödet..

Nu när jag har lite tid över, så tänkte jag försöka att lägga upp lite mer bilder oxå, bara för att jag faktiskt har tid över, och när jag ändå inte gör nått speciellt vettigt, ja då kan ja lika gärna slänga upp lite bilder.. :) Ska försöka se min sjukskrivning som en positiv tid och få lite gjort.. Dock i snigeltakt känns de som.. Hur som helst, här följer några bilder, nu när jag har tid över på sånt som får mig att må bra :)



Siri, en av de sötaste och snällaste hundar ja någonsin träffat :)


Augustifynd, massa goda kantareller.. Mums!


Jag bjuder på denna bild :) Men roligt var de och som jag saknar dig tjejen!

Mia.

I want to be a billionaire so f**ing bad, buy all of the things i never had..
Billionaire - Travie McCoy

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha!! Jävligt snygg bild hörru! :D Och du... ska jag vara ärlig så använder jag den där boken ifrån hemkunskapen ibland jag också... eller vänta nu... jag gjorde det förrut tills jag tappade bort den fulingen... gråta en skvätt

2010-08-27 @ 20:58:56
URL: http://eyesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0