Bakat..

Jaha helt plötsligt blev de här en bak och matblogg.. hur lyckades jag med de? Svampplockning och bakning och mat.. Oho.. Jag har blivit vuxen.. Kan de vara möjligt... hmm låt mig tänka.. Vuxen? Hmm.. Nej aldrig..

Iaf till middag så lagade jag en väldigt god middag, enkel men väldigt god.. Pasta med prickig korv, brieost tomat och gurka, lite basilikakrydda och salladskrydda, blanda ihop allt med den varma pastan och voilá gott och supersnabbt..

Innan så bakade jag lite Bröd med hasselnötter och hasselnötskakor och muffins.. resultatet har jag inte smakat men de ser ut såhär..



Ska ta och göra mig en kopp the och se om muffinsarna och hasselnötskakorna går att äta.. De luktar ju gott iaf kan jag skvallra om.. Så nu behövs bara lite fikasällskap..

Vet inte en vän blev väldigt glad när jag skulle lägga upp mer bilder, men jag vet inte tycker de är rätt drygt faktiskt.. men medans jag är sjukskriven och inte gör något annat så kan jag väl lägga upp nån bild då och då..

Jag saknar en vän ganska mycket.. tycker de är synd att vi inte umgås just nu, och du skulle uppskatta mitt bak de vet jag.. Men men de ändras väl sen kanske, de kan väl inte vara såhär jämt eller? Hur som helst ville bara skriva de..

Filmen på nian är Seven idag, inte sett den, men kanske skulle passa på och se den när den ändå går på tv.. Såg The Storm of the Century igår, mycket lång film fyra timmar någonting och den var bra, de händer egentligen ingenting på den men man sitter och väntar på va som ska hända i slutet va de är han vill ha och man blir rädd och man sitter på helspänning i fyra timmar så helt klart sevärd... Även om de inte händer så mycket..

Såg att jag för någon vecka sen hade skrivit att ja var rädd att min rygg skulle sluta i sjukskrivning, och hur rätt hade jag inte?? Scary..? haha inte men ja visste nog hur ont ja hade..

Jaha.. the och muffins vore trevligt med lite sällskap..

Mia.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad roligt bilder =) Det ser jätte gott! släng in lite i frysen så jag får smaka nästa gång jag kommer =)

2010-08-30 @ 19:15:55
URL: http://rebekkaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0