tungt..

Min dator är inte riktigt kry tror ja.. den behöver fixas till lite med.. Vet inte va ja har gjort och fixat för att de skulle bi såhär på den, typiskt den är iaf sjuk..

Var ute och sprang och motionera en vända idag, tungt tungt var de.. men pass nr två av tre gjorde denna veckan så får väl vara nöjd iaf.. och ja har faktiskt ont i rumpan sen den bra massagen ja fick igår av min bästaste bäste ar.kollega och vän, visst den gör tokont verkligen kniv in i rumpan och vrid om, men den hjälper och väldigt bra oxå, tack tjejen du är bäst.. även om du plågar mig lite  :)

De var som vanligt något viktigt jag skulle sktiva, eller viktigt men de var något jag skulle ta upp men ja glömde bort de.. har tillräckligt mycket i huvudet ändå känns de som, fick lov och ringa min moster och be om ursäkt och gratulera henne nu, för hon fyllde år i måndags.. hur kan ja glömma de? och när ja ändå höll på så glömde ja att hon fyllde jämt.. suck på mig alltså..

Har en hel del i huvudet och jag önskar att ja kunde rens aen hel del, men ja tror de här tar ett tag.. och just nu sitter ja själv i soffan med datorn och tittar på tv, precis som ja gjorde när ja bodde i den där byn och mestadels när ja var singel och på nått sätt känner ja ju mig lite trygg här i min soffa och allt de som är bekant, men de är så skrämmande.. Hela den här världen är jätteskrämmande, och ibland är de svårt och ta sig från a till b.. Konstigt hur allt kan bli.. antingen precis som man tänkt sig, eller absolut inte alls.. hmm.. jaja nog om funderingaar över de..

Dags för sängen, men kan någon tala om för mig varför man fastän att chipsreklamerna är hur dåliga som helst så blir man ändå toktoksugen på chips..

Nej sova, har visst gått fryslarm på jobbet så blir en hel del och göra imorn.. tyvärr..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0