Virtual insanity..

Erkänner att de här var en konstig dag.. väldigt konstig, men ja bjuder på den helt enkelt.. Bilen får ja inte tillbaka förns imorn så får låna bästaste arb.kollegan och vännens bil, då de drar till Kreta imorn, lyllos säger ja bara..

Så imorn blir ja lite fattigare ist.. Få se om de lyckas fixa de imorn bara..

Har gjort så mycket idag, rabarbermarmelad och rabarbersaft och tvättat och gick aldrig och la mig igen imorse så ett under att ja inte sovit middag, men känner mig utvilad faktiskt.. Funderar på och slänga ihop lite sockerkaka nu och sen bege mig till kupolen för lite shopping, men bara lite lite.. ja skulle behöva en hjälm då jag ska till och försöka mig på dödsporten inlines.. Så får se va som finns.. Sen fick ja bara crawin efter att gå i gummistövlar oxå, skruvat ja vet, men ja bara ville de, och en promenad skulle sitta fint, då ja bara varit inne idag.. men vi får se helt enkelt va som visar sig.. Ska försöka plantera in någon blomma oxå, sen hitta ja visst ett 1500 bitarspuzzel som ja skulle vilja ge mig in på.. fast ja vet de är svårt som bara den då ja försökt en gång förr..

Nej diska sig vidare igenom köket, och sen en liten promenix tror ja bestämt..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0