De kommer bli så sjukt snyggt! :D

Tittar på mina stolar, de är så himla fina, ja ja vet ja borde sova för länge sen... men som vanligt när man är ledig dagen efter springer tiden bara iväg.. Stolarna, ja resultatet kommer bli hur bra som helst och med bordet sen, ja kommer ha de snyggaste matbord med stolar ever! :D Så sjukt nöjd..

Ja vet inte om ja skrev de men j ahade tills igår totalt missat att OS börjat, totalt.. hur kan då nått sånt gå förbi mig? Ja är inte de minsta sportintresserad, enda sporten ja intresserar mig över är hur de går för Lillebror i innebandyn, och när ja kan kollar ja självklart en match, men de blir ju inte så ofta.. men de är de enda.. Och ja tackar för att ja inte behöver engagera mig i de, då de känns som att ja har massa annat för mig som inte ha rme sport och göra :)

Imorn ska ja se till att gå upp i tid, måla ett lager me färg på stolarna och sen så var de en Dam som ville fika om de fanns tid, och självklart så har ja tid för de, en gammal arb.kollega från arenan, så de ser vi fram emot :)

Men som vanligt när ja är ledig kommer ja väl sova bort halva dagen, men ja hoppas på och kunna gå upp vi halv tio.. Hoppas..

Nej ögonen blöder..

Fresten läste en väns blogg om problem, ja håller me dig tjejen, vilken tjej eller kille har inte problem? De har nog alla, annars lever man nog ganska mycket i förnekelse skulle ja tippa på, Saknar dig BTW!

Mia.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Miss U 2...

2010-02-17 @ 10:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0