Får man stänga av allt en sväng?

Idag..

Chefen: Skönt var ju att Sverige vann igår :)

Jag: Vaddå tog vi Guld?

Chefen: Men OS håller ju på en vecka till.. så nej..

Jag: Jaha, men de kan väl var slut på hockeyn fast OS fortsätter...

(Ännu ett blondt ögonblick.. men ja är ju inte ett dugg intresserad så i min värld var de inte alls så konstigt... )
---

Idag har nästintill varit en riktigt dålig dag, tror att allt kommer ikapp nu och ja börjar inse vad de egentligen är som händer.. Vet inte riktigt hur min hjärna ställer sig till allt då jag har lagt alla känslor i en liten box och lagt på locket då ja inte orkar just nu, alls!.. Kan inte förstå att livet ska vara så förbaskat svårt ibland.. Varför kan man inte bara se hur man ska göra me hjälpa av något, varför måste man bestämma själv över allt...?

Är iaf väldigt väldigt sårad och ja vet inte alls hur de känns me allt då ja inte har riktigt hunnit känna efter då de går i 100 hela tiden, men ja antar att den dagen ja väl är ledig från allt så kommer ja inse lite mer.. Så borta men ändå så klart..

Samma och samma låt snurrar, Doesn´t mean Anything med Alicia Keys..

Men allt blir säkert bra, så fort ja får lite klarhet i saker och ting.. De är ett enda högvarv nu och ja önska ja kunde stänga av hjärnan lite oftare..

Ska ta reda på maten och dricka mig en kopp the, önskar mig lite mer sömn inatt och inte en massa funderingar..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0