Hjärnspöken..

Men så dumt, ja har ju testat så att bilderna ska synas, och så blir de ingenting.. suck.. ja men ni får väl tänka själv hur de ska se ut då :) eller ja får klura ut hur ja ska göra helt enkelt.. Inte just nu.. ja vet kom och hälsa på mig så får ni se stolarna live.. :)

Skulle vilja skriva av mig en aning, men ja vet inte riktigt hur ja ska skriva utan att någon ska förstå alls..

De är så himla svårt när kroppen inte sammarbetar som man själv vill riktigt och de inte riktigt går ihop.. ja förstår ingenting just nu men ändå så är ja helt klar på allt som händer.. Ja försöker och förtränga saker för att ja känslomässigt inte alls orkar något mer, ja har kopplat bort känslorna som finns i min kropp lagt dem i en liten ask och lagt på locket och vill helst inte öppna alls.. men ja vet de funkar inte så för de kommer och komma och bita tillbaka..

När vet man att enough is enough? Hur vet man när man ska trycka på den där knappen och säga att tack de räcker nu? Ja mår inte bra av de här, tack ja vill inte ha något mer, när vet man de? Hur ska man någonsin veta va som är bäst egentligen? Och varför ska de vara så himla komplicerat och inveckalt? Är de inte bara meningen att allt ska vara okomplicerat enkelt och bara bra? Hur hittar man dit då? Hur kommer man tillbaka?

Ja har en ständig konflikt me mig själv just nu om i princip allt och de är jättejobbigt och inte komma överens me sig själv.. Ja tycker inte om och vara osams, och allra helst me mig själv.. Ja vill bara vän me mig själv hela tiden.. fast de är väl inte så konstigt, blir ju rätt jobbigt och umgås me mig själv annars.. :P Och om ja själv inte gillar och umgås me mig, vem ska då göra de? ... Livets stora frågor som vanligt.. varför hit och dit.. Önskar ja kunde skriva exakt allt här, men de funkar inte riktigt så.. lite privat lär man väl ha, men om de bara kunde vara 100 bra nästan jämt och inte 1 av 10..

Sitter och lyssnar på Alicia Keys, Doesn´t mean anything, 10 gången i rad, rätt högt så ja tror inte mina grannar gillar mig riktigt.. :) Så varför inte köra den 11e gången oxå.. 
 
Vill ha bort mina hjärnspöken.. Vill bli mig igen.. Mig själv..

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0