mår förjävligt helt enkelt..

Tror all mannagrynsgrötsätning kommer och spöar mig nu.. Mår seriöst som ett lass skit! Kallsvettas och mår apdåligt.. Kanske inte var sån bra idé att börja äta gröt till frukost så ofta.. Eller så är de nå helt annat som är galet, för bra mår ja inte iaf.. Usch.. Men lite tacos fick ja i mig, men ja känner att min mage protesterar lite.. den vill inte ha mat helt enkelt.. tror att allt de som händer börjar gå ut över kroppen nu, och den inser att ja faktiskt mår som ett lass skit, så de verkar ju inte mer än naturligt.. Stressfaktor helt enkelt.. De har ju märkts att ja inte sover så himla bra och är ständigt trött så ja menar varför inte matstrejka på engång oxå.. ? De vore ju faktiskt inte mer än helt förklarligt.. Satte på mig glasögonen för att må lite bättre och försöka bota den ständgia huvudvärken ja har..

Fy fan..

Skulle kunna vräka ur mig en hel del här.. men ja gör inte de, för de blir så fel..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0