Piano..

Idag fick ja äntligen nya saxar :) Känns mycket bra att äga en sax, man blir så fruktansvärt handikappad av att inte har någon.. tro mig..

Var förbi en vän idag och drack en kopp the, en vän som ställt upp otroligt mycket för mig den senaste tiden, vet faktiskt inte va ja skulle gjort annars! TACK! Hon har fått övertagit ett piano en sväng då någon inte hade plats just nu.. som ja vill ha ett piano, satt och plinka lite och ja har faktiskt saknat de! Lovade henne att lära sig blinka lilla stjärna, och de gick jättefint, nästa vecka ville hon ha mozart, men blir lite svårt då ja själv bara kan en del av Fur Elise, och de är i stort sett de enda ja kan i klassisk väg.. :P Så blir lite svårt.. men nått annat kanske vi kan lära oss.. :)

Annars, ja fråga inte.. så är de helt enkelt.. suger fetpurjo..

Sitter och äter sent mellanmål och sen ja ja vet inte, slängt i en tvätt och de är i stort sett de enda ja har planerat idag, kanske borde ta och bädda sängen..

Ska försöka kurera min rygg som känns som mycket ont, min vän beskrev en gång för mig hur foglossning kändes, och ja ungefär så om ja fattat de rätt så känns de så, gör bedrövligt ont iaf.. En annan lustig grej idag var att min vän bad mig köpa binder åt henne, vilket i min värld, kanske låter konstigt, men de är en hel djungel, och ja har ingen aning om nått, då ja inte haft mens på fem eller sex år, så är de jättesvårt, och allt beror ju såklart på mina p-piller, de gör så att mensen uteblir, och de känns väldigt bra, men ja är ju helt kass på att köpa sånt där, så hoppas de blev bra.. haha.. mysteriet, förstår att de inte är lätt för killar då.. :)

Nej ja ska ta och vara en sväng.. orkar inte just nu..

Mia.


Kommentarer
Postat av: piano ägaren och mens barnet

Du är så söt och bindorna blev perfekta!



Jag ser fram emot nästa kopp the och nästa låt!



puss och kram

2010-02-01 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0