PIIP..

Dagen började ganska skapligt, men övergick för min del i en ny dag av piss och helvete.. Önskar de kunde ge sig nu, att allt skulle bli bra, de enda ja vill.. De enda.. 

Smset har fortfarande inte kommit fram så de är nog ganska dags nu :D Önskar massa lycka till håller alla tummar som finns och bara ler.. Skönt att de är dags och hoppas me spänning på va de blir för nått :)

Borde ta tag i tvätten men är så oinspererad så de finns inte.. badkläderna från igår är klara, den står och piper extra mycket där inne på mig, ja ja ska!.. Men de är massa annat som spökar i mitt huvud.. Min kropp vill dessutom inte riktigt som ja vill, vet inte va de är för fel på den, men massa som inte stämmer me hur den brukar så.. bara bita ihop som me så mycket annat..

Väntar på mitt sällskap för dagen så ska vi ner på stan en sväng :) Behöver visst gå till apoteket oxå, då de är dags för nya kartor me p-piller.. Fast de är klart ja har ju hela veckan på mig, så varför ta de idag.. 

PIIP PIIP PIIIIPP.. ja ja kommer maskinen..

Är så gott som klar iaf så ja har ingen brådska, de skulle fixa me månadsredovisningen och sånt, så kan ta ett tag.. ja får väl sitta och nörda att tag till, för de är väl de endda ja har så stor lust me nu, kanske skullle ta och titta på lite resor får se om de hjälper me positiviteten eller så drar ja igång en sväng av vänner.. De här suger fetpurjo, snälla bara bli bra!!!!

Mia. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0