Så mycket man vill..

Denna huvudvärk.. ständiga huvudvärk.. ja blir helt enkelt galen, de trycker alltid på samma ställe och nu har de gjort de i snart tre eller fyra månader, blir så less.. vet inte om de beror längre på att ja är stressad över situationen som mitt liv är eller om de faktiskt kan bero på att ja bör använda mina glasögon.. så ja får väl göra ett tapert försök till att sätta på mig de där oftare.. Men tror dock inte att problemet hänger där..

Idag blir de latdag, ska enbart tvätta möjligen en disk och kanske snabeldraken, men de är ovisst.. en arb.kollega skulle komma förbi och dricka en kopp kaffe senare om de passa så de är väl i stort sett hela dagen.. sen hoppas ja på mys ikväll.. vi får se helt enkelt..

Tog mig en rejäl sovmorgon då kl var strax efter elva när ja slog upp min blå.. Och solen skiner verkligen ute, men ja har faktiskt ingen lust att vara ute, ja tror de blir inne dag för min del, passar mig bra..

Har varit lite ful och sett Fringe avsnitten i förväg faktiskt och nästa program som går nu på torsdag var ja tvungen och stänga av sista tio minuterna, ja blev jätterädd helt enkelt och mådde dåligt, då programmet innehåller typ varulvar, och de som känner mig vet att de absolut inte är min grje, usch sen mådde ja så dåligt att ja fick lite ångest, har fortfarande inte sett de sista tio, skulle så gärna vilja se hur de sllutar, men ja är lessen de kommer inte hända.. De är inte meningen att man ska må dåligt när man ser något..

Igår så hyrde ja och två arb.kollegor film och åt pizza, de blev två typiska tjejfilmer, och varför inte passa på när man har chansen? Först ut var allt för min syster, jobbig film men den var bra.. Sen kom Dumpa honom.. Där kan ja säga att de hände egentligen inte mycket på hela filmen, men massa stjärnskådisar och hur killar respektive killar tänker var ju intressant och se, men filmen var helt ok och i som vanlig ordning så kom de faktiskt någon tår, tänka att de ska vara så himla jobbigt och se film ibland?

Pratade me söta fröken däruppe i Glada Huddik igår, som ja saknar den människan om ja fick välja så skulle hon flytta hit igen, men ja får inte välja.. tyvärr.. däremot så visst varför inte flytta dit en sväng.. hade varit toppen.. :) Men lär inte bli något me de heller så ja får nöja mig me och träffa henne då och då och önskar henne all lycka me nya bebisen och allt de andra me för den delen såklart..

Någon som sett mitt armband? Ja fick ju ett av pappa när ja var på Kreta och inget speciellt egentligen, men de är spårlöst borta och ja är rädd för att de fastnat i kassan på affären och att ja inte lär se de igen, men om någon hittar de vänligen ge de till mig igen, för ja saknar de känner mig så himla naken utan de.. och dessutom så klär de ju mig faktiskt himla bra :)

Imorn är de äntligen lön, och ja är så himla shoppingsugen, men ja vet att ja antagligen inte kommer få så mycket i lön så ja lugnar mina förväntningar och se va ja får först.. Men först ut på att inhandla listan är faktiskt färga håret och en klippning, en summa som ligger på totalt 8hundra, men e är de värt, för ja har verkligen världens bästa frisör och tack och lov har ja inte så långt hår än så då blir de inte så himla farligt.. så hoppas på att kunna fixa till håret, så man kan känna att man mår lite bättre över de iaf.. Som de är nu så är de en utväxt som heter duga och ja är så less på den färgen som kommer ut.. så nej tack ja vill fixa nu så hoppas kunna göra de :)

Ska även ta och inhandla lite färg till fyra stolar och fixa de så att bordet och stolarna kommer bli bra, och de kommer bli hur snyggt som helst när de är klart! :) Längtar, så får se när mina päron kan ta och komma upp igen.. :) De är så himla mycket man vill göra på engång och ja har ju inte världens största tålamod så ja vill ju att allt ska ske på engång, men ja vet en sak i taget.. Mamma sa att Rom inte byggdes på en dag, så ja får väl vackert vänta på allt i sin tur, och sen när ja har checkat allt som finns på listan, då finns säkert tusen nya mål ja lovar, för de är alltid nått man behöver eller vill ha..

Just nu siktar ja in mig på att få en fast tjänst, vet finns ingen just nu men när de väl blir en och om de blir en så vet ja va ja har för liten plan.. Skulle vilja ha mig ett hus..  Men de tar vi då och om de blir så såklart.. Ja har märkt att de inte alltid blir som man tänkt sig..

Nu ska ja slänga in en tvätt och göra mig en kopp the till och bara vara..

Mia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0