den här dagen kan bara bli bättre..

Frukost idag, har tagit en macka men mycket bra start på dagen.. :) åtminstone något som är en bra start på denna dag.. suck.. synd att ja inte vet än hur man vänder bilden men.. de får gå de här me :)



Ja de senaste 24 timmarna har varit ja minst sagt knepiga.. ja vet inte alls va som händer ändå helt fullt medveten om de.. men ja vet inte ja känner som om ja tappa mig själv en bit samtidigt som ja känner att ja börjar få lite koll på mig själv igen.. men ja har faktiskt inte den blekaste aning, vore jätteenkelt me lite hjälp här..

Tror ja fick gammal mjölk.. suck.. dagens ilandsproblem antar ja..

Jag har ett hjärta och en hjärna som inte riktigt vill sammarbeta.. inte alls och ja står i en väldigt stor konflikt me mig själv just nu.. gosh önskar ja kunde se lite in i framtiden så ja kunde veta hur ja skulle göra nu.. Kan inte någon bara säga exakt hur ja ska göra så vore de så himla mycket enklare.. bra ide..

Lyssnar lite på Kelly Clarksson just nu men snart knappar ja in på Timbaland och If we Ever Meet Again :)

Usch thet var alldeles för sött såhär på förmiddagen.. har ingenting och skriva egentligen och helt tom i huvudet känner ja.. Tror ja måste engagera mig i nått så ja kan skingra tankarna lite...

Mia.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej gumman....är det bara jag som inte kan se dina bilder som du lägger upp??

2010-02-21 @ 13:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0