Poison Prince..

Har nu kollat hela säsongen vänner, och varenda gång kommer tårarna.. så sorgligt att de faktiskt tar slut, bästa serien ever, lätt.. Önskar de fanns massa säsonger till, men de kanske var lika bra att de tog slut, men vill ha mer.. :P

Händer mycket på jobbet nu och de kommer bli bra tillslut, har fått ett nytt schema som innebär att ja kommer ha samma schema ungefär fram till sista april förhoppningsvis om allt går som de ska, och ja känner mig nervös då ja ska lära mig en massa nya saker, men samtidigt så hoppas ja att de blir bra och att de är en bra merit.. Så ja önskar mig själv lycka till och hoppas att allt funkar som de ska.. spännande me skräckblandad förtjusning, nu fick ja helt plötsligt ett nytt ansvar, och ja hoppas verkligen att de kommer gå bra.. men man är ju rädd för att göra massa fel, men samtidigt då lär man sig, men ja hoppas ju att allt kommer gå bra.. Känns någelunda stabilt då ja vet att de inte kommer vara så mycket mer förändringar för min del just nu.. hoppas.. kanske är lite me 110 timmar i månaden, men samtidigt man behöver inte jobba heltid heller och ja kommer absolut och klara mig.. skönt att man vet att man kommer få in timmar så de räcker och man inte behöver vara nervös över hur nästa månad kommer se ut..

Och för allt de här så köpte ja mig lite godis för att fira.. :) Har kommit på att statoil har ett väldigt bra lösviktsgodis utbud, sen att de kostar 99 kronor kilot är väl lite överpris, men och andra sidan så äter man ju inte jämt godis så de får funka.. Ska när ja får lön köpa mig den där goda men dyra chokladen marabou premium med passionsfrukt, den säger ja gilla om massor!

Har hittat mig en ny favoritlåt, amy macdonald Poison Prince.. mycket bra, youtuba och lyssna själv orkar inte leta på klippet.. eller kör spotify.. mycket bra säger ja bara! Annars är de I will survive som går för fulla muggar igen.. känner att den ger mig lite självkänsla tillbaka och lite mer mig tillbaka de kan ja behöva efter inte veta riktigt vem ja är längre, känns som ja tappat en bit av mig faktiskt.. försöker leta tillbaka den, och när de har varit väldigt nere och deprimerande på slutet och väldigt känsloladdad och jobbigt helt enkelt så känner ja att ja behöver hitta mitt alltför positiva jag igen.. men de sitter långt inne, men ja vet att de finns där.. nånstans.. :P

Fairytale of new york ännu en bra låt, från Ps I love you me Amy.. mycket bra.. :) men blir glad.. måste se den filmen snart igen :) imorn kanske då ja inte riktigt vet va ja ska göra.. Hur kan ja utsätta mig själv för att vara göralös en dag när ja är ledig? Jaja ännu ett mysterium, men ja kommer väl sova bort hela dagen misstänker ja..

Jaha, nu då, sova kanske?.. Ja hade ett helt utdrag att skriva men ja kommer inte på va de var just nu... hmm..

Kära fröken som fick barn går de väldgit bra för iaf och ja är så glad för hennes skull att de går bra och att hon fått ett till barn! Hoppas verkligen att ja hinner träffa henne och familjen när de kommer ner, hoppas hoppas och ja har ju fått schema nu så en träff borde de gå iaf.. :) hoppas hoppas..

De där me att många skaffar barn nu är nog babyboom tror ja, vet flera som håller på och ska ha barn hit och dit, och de har ju fått en annan och tänka efter rätt mycket, ja menar ja är inte helt jätteung längre men än är de inte läge alls, men man vill väl kanske inte vara 38 heller... de vore himla trevligt, men lite smådetaljer som saknas dock, först lär man må bra själv oxå, innan man ger sig in på sånt, och en stabil ekonomi kanske vore underlättande iaf.. och ja som sagt de är inte läge just nu, men känner att känslan börjar komma lite, men tror de har mycket me och göra att ja var där nu och hälsa på sötfröken :) Klart man får sig en funderare.. och de behöver man ibland.. De vore jättemysigt och allt sånt, men som sagt inte just nu.. känner mig för den delen inte som att ja fyller 28(!) i år heller.. tänk va tiden går fort, bara 12 och ett halvt år kvar till fyrtio.. hjälp.. :P men men de är långt dit, men tiden springer iväg rätt bra.. Snart är de ju jul igen, och ja har inte ens hunnit tänkt att de blir vår och sommar först.. däremot har ja planerat för en semester i höst i solen och värmen.. Bror hade tydligen kläckt iden om att vi skulle åka hela familjen igen, så vi får väl se va som händer, är ju som sagt ett bra tag dit, men tanken har börjat gro iaf och hur skönt vore de inte att komma iväg till värmen? :)

Nej ja tror att de verkligen är dags för en rejäl borstning av tänderna då godiset känns som de satt ett lager socker runt alla tänder, och sen köpte ja ju en riktigt nice tandborste nu sist, vilken tankborste! :) Om ja kommer ihåg nästa gång vilken de är så ska ja lätt köpa den igen.. men minne som man har så får vi väl se.. :)

Nej massa onödiga fakta igen men de bjuder ja på.. sov gott

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0