Bad romance..

Ja är lite överlycklig och extra kär i min bil idag, efter att ha spenderat X antal kronor på bilen nu me batteri och med att fixa fläktrem, lämnat in den på service och fixat bildörren så ja slipper låsa in mig och kan ta mig in genom förardörren så är ja nöjd, väldigt mycket fattigare som kommer ta ett tag att komma ikapp igen men ja är väldigt glad att de funkar, nu ska ja bara spendera X antal kronor till på att byta avgassystem, nya bromsar bak och ny framruta så kommer ja en helt ny bil.. :D Fick som lånebil idag en ny polo en 09 tror ja de var, som var bra mycket bättre än SKODA, och mycket körvänlig men min bil är MIN bil, och den är så himla bra, mycket nöjd över mitt köp me den här som min kära sambo hjälpt mig me :) Tack!

Imorn är de en lite kortare arbetsdag som väntar, sen ska de inhandlas lite baguetter så vi kan ta me oss på den långa färden vi har framför oss till IKEA i uppsala och inhandla massa.. ännu mer fattig men de behövs så ja ja får väl spendera de pengarna på de då helt enkelt.. De kommer säkert bli bra :) Sen imornkväll ska ja bara njuta av en ledig tid en sväng.. Få se va kvällen bjuder på de visar sig helt enkelt.. På tisdag efter mycket längre jobbig period och mycket att tänka på och sånt och massa skallebank så kommer ja säkerligen bli sjuk, räknar me de iaf då ja hoppas på att allt bara släpper och ja är ju ledig på tisdag vilket betyder lite avslappning så ja antar att ja blir sjuk då men ja hoppas att ja slipper för ja har inte riktigt tid me de helt enkelt.. :)

Ibland förstår ja verkligen inte alls.. men de är väl inte meningen att man ska förstå ibland heller.. eller.. Ja blir bara så himla lessen..

Aahh.. så mycket som ja skulle vilja tömma ur mig här just nu men ingen ide.. de blir bara fel.. Som vanligt då..

Tar mig en kopp the och lallar i soffan en sväng ist väntar på Fringe som börjar tio men vet inte riktigt hur ja ska hålla mig vaken tills dess bara..


En låt som verkligen satt sig..


Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0