im almost dead..

Morgondagen kommer bokstavligen ta livet av mig.. suck imorn behövs de verkligen överrösas me kärlek verkligen annars kommer ja inte ta mig igenom dagen ja bävar verkligen för den.. Känner mig som om ja ska börja gymnasiet igen och inte känner någon, de här är f*n inte lätt alls.. Så kom den dagen imorn som ja trodde aldrig skulle komma, trodde de skulle vara såhär jämt och att inget annat skulle hända.. Har nog förnekat för mig själv i en månad nu, men nu börjar ja förstå... Vet inte va ja ska skriva, men de här är inte lätt och ja hoppas att allt kommer bli bra, behöver massa kärlek bara för att inte bryta ihop helt.. För känns som om de är de ja gör.. sucksesivt neråt.. Panikångest kanske.. de gör ont i hela kroppen i hjärta och hjärna och ja som ja skrev igår de känns förjävligt.. Ont när ja andas och helt fel de var inte såhär de var tänkt att de skulle bli, men ibland så blir de inte som man tänkt sig, man ska inte lägga puzzel, de är inte alltid alla bitar faller på plats..

Min karl är iaf oerhört vacker när man ser på honom när han sover.. :) De blir man iaf lycklig av :)

Konstigt att de gör ont intill högeraxel när ja andas.. mycket märkligt.. hmm..

Nej dags och glömma min vardag en sväng och sova.. de är upp tidigt som bara den som gäller imorn..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0