Fullt upp..

Idag känner ja mig tack och lov allt annat än negativ :) Äntligen en dag som känns som jag igen, känns som om ja sprutar glädje.. :) Vilket är bra, för de behöver ja! Man mår så himla mycket bättre då.. :)

Ja har egentligen inte alls tid och sitta här tror ja.. :P Men ja ville mest skriva att ja känner mig väldigt mycket uppåt idag och hoppas de inte ändras! Mina föräldrar är på ingång.. ja ljuger egentligen vilket ja inte alls kan, men de har iaf satt sig i bilen.. :) Så de kommer om drygt två timmar, så ja hinner fixa lite me disk och lite annat innan de kommer och ta en lång dusch :) Sen ska de fixas och donas lite till de är så himla snälla som kommer upp! Och sen ikväll kommer några arb.tjejer förbi och vi ska laga lite tacos och dricka lite vin, så ja måste påminna mig själv om och se var ja har vinöppnaren..

Ja är iaf världens snällaste flickvän, ja ja vet ja favoriserar mig själv haha.. :) Men igår efter att varit på jobbet ganska många dagar så frågade min karl om ja inte kunde hämta honom i natten typ efter hockeyn och snäll som ja är så är de väl klart ja gör, dock var ja aptrött på vägen dit och fick sjunga högt för att inte somna, men ja är himla snäll :) Och så skönt och att ha honom nära såklart att ja ställer upp :)

Ja är ledig hela helgen, vet ni hur skönt de känns egentligen?? :) Mycket kan ja säga! och tanken av att ja vet att ja sen jobbar fem dagar och är ledig en hel helg till gör mig mycket glad!

Nej ja har inte tid me de här just nu...

Ha en trevlig lördag och tack alla ni som hjälpt mig att få mig må lite bättre denna vecka! :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0