Ikea.se vilken bra sida.. verkligen

Måste bara ge en himla eloge för IKEAs hemsida, den är så j**la värdelös.. Helt enkelt förjävlig.. Försökte komma till kundservice.. Men ja gav upp, eniro funka bättre.. synd bara att ja kommer till en växel typ i skåne och inte till Ikea Valbo, trots 026 som riktnr, Ville prata me de på varuhuset ang en sak, men Icke. Så tack så hemskt mycket för all hjälp ja fick.. Verkligen.. typiskt.. Men me lite hjälp från IKEAkatalogen och lite sökning så lyckades ja ju själv, men tänk att de ska vara så svårt, och man ska ta reda på kundservice nr i katalogen, ja då står de öppettider och för mer info gå in på www.ikea.se Kunde de inte bara slängt in nr oxå.. Nej.. Visst lite upprörd, de finns faktiskt nr, men ja missa de..

Men de har ju trots allt en hemsida.. de är ju iaf grattis..

Idag låste bilen in mig igen.. suck.. åkte till affären och fick vända och hem igen då ja inte tog mig ut så ja fick hjälp till att öppna, och när dörren väl var upplåst, vilken miss av mig, kunde ja åka till affären utan problem, tur de inte var så långt denna gång.. Börjar bli riktigt less på att klättra mig igenom bilen, så ja hoppas verkligen att de fixar till de på torsdag, verkligen.. För de pengarna hoppas ja verkligen att de låser upp de..

Nej nu ska ja dö ett tag i soffan, ladda för jobb imorn..

Mia.

Kommentarer
Postat av: Lena

Håller me angående Ikeas hemsida, sämre får man leta efter..

2010-01-05 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0