inga kärlekshandtag va ja kan se..

För tredje veckan irad så har ja ont i huvudet, känns som om ja vore bakis men vilket ja inte alls är.. Men ja vet ja är spänd har en miljon och tänka på och allt är väldigt mycket just nu.. Positivt är iaf att andra veckan i rad har ja vunnit på lotto, inge stora summor men själva grejen är att ja vann! Så något positivt iaf i allt den här skiten..

Ja vill inte ens ställa mig på vågen faktiskt.. Ja har inte sett något på mig själv, men ja har känt att de har nog tappats en del.. Så ikväll så ska ja svulla i semla och om ja hittar stavmixern så ska ja göra mig en Pinkpanther dvs en jordgubbsmilkshake.. :) Men ja tror inte de gjorde så mycket till faktiskt.. Men ja är ju just nu väldigt fit till beach 2010 måste ja säga.. eller ja kanske snudd på åt andra hållet, har inte kolla så noga, men vet du att de orkar ja inte engagera mig i just nu.. Inget känns väsentligt.. Ja såg i spegeln idag att ja borde verkligen ha noppat ögonbrynen, men ja har inte ork till de.. man får vara glad att man borstar tänderna och duschar en gång om dagen just nu tror ja.. Ja orkar helt enkelt inte alls bry mig..

Nej nu ska de skruvas lite.. Thedrickningen är avklarad dags och göra någon nytta..

Lyssnar lite på The Story med Brandi Carlile.. Så bra låt..

Ibland behöver man en vän och ibland behöver man två..

Önskar du vore här..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0