Iskallt, verkligen..

Sitter me raggsockor, tofflor, dubbla tjocktröjor, täcke och mössa på mig och är inomhus.. de är olidligt kallt.. min plan om att ugnen skulle ge massa värme försvann ganska fort.. brr.. men men va var de två och en halv månad tills de skulle bli vår, längtar verkligen dit.. verkligen.. Kallt.. och imorn skulle de bli ännu kallare så ja hoppas verkligen att de blir varmare snart.. De som är positivt är ju att solen börjat lysa igen, men de hjälper lixom inte, väntar tills ja kan sitta ute och värma mig i solen och bara ha en massa vår.. och varmt! Men men så länge bilen startar är ja nöjd.. Motorvärmare inatt kanske är en idé..

Igår sov ja nästan bort hela dagen eller ja ja slutade ju halv ett, men sen så gjorde ja inte många knop när de väsentliga var gjort, så då var de sova i soffan och la mig vi halv tolv kanske ja vet faktiskt inte.. sen sova igen, och normalt sett när man sover eftermiddag så brukar de vara omöjligt att sova på nätterna, men tydligen inte nuförtiden.. Men bara sex dagar kvar sen kanske allt släpper och ja kan slapna av.. Hoppas iaf.. Min karl tycker nog att ja är världens drygaste just nu oxå, då ja har en miljon tankar och en miljon känslor så ja är så himla känslig för allt och huvudet går i hundra åttio, så de blir lätt lite fel.. Förlåt.. men ja hoppas de ordnar upp sig snarast! Och ja räknar me att måndag nästa vecka kommer lösa allt och allt kommer bli toppen.. eller?! De visar sig helt enkelt.. Och de sköna är att de visar sig rätt snart.. Ja får tänka som min karl gör att allt kommer bli hur bra som helst..

Shit så kallt de är.. Borde de inte vara vår snart... brrr...

Mia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0