ja och min älskade bil..

Min älskade bil, som för övrigt inte heller gillar minus 28,nånting grader, Har nu låst in mig i bilen två dagar i rad.. Ja bara måste ju älska den här bilen, verkligen.. Imorn ska ja få de fixat, rädd för att de kommer säga att ja måste byta ut hela skiten, då andra sidan börjar fungera mindre bra nu oxå.. Suck och dubbelpust.. Men ja får ju se de på den positiva sidan, ja kommer ju få en fungerande sida, den man kör på och dessutom behöver ja inte klättra över längre, så tack :) Och ja har ju lärt mig hur man låser min bil, och ja vet ju om de är någon som vill stjäla den så kommer de inte komma ut utan våld för de vet inte hur man gör.. haha.. :) Så fastän att ja måste ha världens skitmärke till lånebil, ALDRIG köpa Skoda, men kan bara hoppas på att Skoda Octavia är bättre än Fabian som ja hade sist.. Vilken j**la skitbil.. Ska man inte bara älska lånebilen som är årets modell och gått sådär 200 mil.. Eller, är de inte de som är tanken?? Trodde de, men och andra sidan så fick de mig och bara älska min bil ännu mer :)

Kära arb.kamrat kom tillbaka till jobbet NU! Inget är som utan dig ju! Saknar dig tjejen <3

Ska ta en andpaus och sätta i motorvärmaren över natten så att bilen startar imorn, den behöver lite värme och kärlek.. precis som jag.. :) Och man lär ju bokstavligen hålla andan när man går ut för de är så kallt, ja vill inte ens veta hur kallt de är.. Men glada nyheter om de stämmer, så kommer de runt blge trakten enligt Aftonbladets dagstidning idag att bli inte mindre än minus åtta, HA va sägs om de, ja hoppas verkligen att de stämmer, för då kommer jag och min bil må så himla mycket bättre :) Ser ja framemot massor :)

Ser på en film på trean som heter Mine yours and ours.. Väldigt fascinerande måste ja säga, och för sånna som har egna barn, egna barn från två håll, eller bara är plastmamma eller plastpappa är den faktiskt väldigt bra att titta på.. Bra sätt att lära sig att kompromissa lite lättare.. Men för övrigt en ganska rolig film eller ja en såndär man kan sitta och slötitta på lite..

En kopp sedvanligt the, och sen sova, laga bil och jobba imorn står på schema.. kanske inhandla mig en grej oxå, men de visar sig helt enkelt.. :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0