Ledig helg!..

Ja säger en sak, de är dags för fredagsmys.. eller ja.. chips the och ostbågar.. och ja kommer nog antagligen somna vilken sekund som helst.. Ja är aptrött, men har befunnit mig på jobbet nio dagar i rad nu, igår var ju de p-möte så då var de och befinna sig där, de gör absolut inget att ja har varit på jobbet så mycket, de har snarare hjälpt mig ganska mycket att underlätta min hjärnkapacitet till att ägna den åt jobb och då har mina andra tankar stått still.. Så de är ju skönt.. Men ni anar inte hur himla skönt de är me en helt ledig helg! helt, totalt ledig! kommer nog inte ens ihåg när de hände senast tror ja..

Nehej nu fastna ja me annat och ja.. ha en trevlig helg, de ska ja försöka ha..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0