Lite synd om mig idag.. bara lite..

Idag är de lite synd om mig faktiskt.. ja är förkyld! suck har inte tid att bli sjuk och har inte tid me de där snoret, men så länge de bara är näsan och lite hals så är de väl ok.. antar ja..

Imorn så åker de iväg till ikea, ska shoppas och ja hoppas pengarna räcker, hoppas men de borde de göra, ja vet iaf va ja ska köpa så så mycket kan de inte dra iväg hoppas ja.. Blir en himla lång dag imorn, men de får väl vara så.. och så hoppas ja att min sambo står redo när ja kommer hem och hjälper mig och bära lite.. :)

Största frågan just nu, va ska man äta till middag...?

Köpte en apelsin idag, ja ja vet me den vägde 600 så tyckte de räckte me en, sen kom ja inte in i skalet så ja får göra ett försök senare, bara för övrig info.. :) Men behöver väl c-vitaminerna..

Nej.. Later..

Mia.

Kommentarer
Postat av: anne

se till att ha en riktigt bra helg nu :D

2010-01-08 @ 17:48:03
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0