Lugn och sansad..

Är de inte helt sjukt att så fort ja börjar visa lite tendenser till positivitet i bloggen så tappar ja läsare haha, är så skruvat så ja dör, men och andra sidan så har ja rätt bra koll på vilka som läser och vilka som bara vill ha ut nått och skvallra om när de gäller mig så hahaha! :) Idag är ja skadeglad så låt mig vara de en sväng.. :) Lyssnar på lite musik har börjat me disken eller ja.. vatten iaf.. maskinen är i full gång och dammsugarn står framme så ja ska inte försoffa mig alltför mycket.. kunde inte bara låta bli att göra ett inlägg om antalet läsare.. :)

Idag har ja faktiskt känt mig lite mer positiv oxå.. :) Tack vare mina vänner och min karl! Ni är toppen! Helgen närmar sig me stormsteg och om inte fröken får för sig att kläcka ut barn och de inte toksnöar massa mer, så oker ja bort i helgen, vilket känns så trevlig, saknar denna tjejen så oerhört mycket!! Och försöka passa på när de passar båda, för sen vet man inte när de händer igen.. :) Ser ja framemot..

Nej till ett försök att laga korvstroganoff som ja gett mig på att ja ska fixa idag :) Sen får vi se om de dyker upp nå mer..

Medans så rullar Calles Walkin to memphis..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0