mår förjävligt helt enkelt..

Ja mår helt ärligt apdåligt.. är förkyld, tokförkyld dessutom och mitt liv känns förjävligt just nu.. allt känns hopplöst, de känns inte alls bra, idag har tårarna rullat ner jättemycket bara rullat och de kändes inte alls bra att göra de vi gjorde på eftermiddagen kvällningen.. Kändes förjävligt helt enkelt.. De säger att allt ska bli bra, men denna vecka har inte alls känts nå bra och på måndag så ja.. Allt har bara varit jättekonstigt denna vecka men förstod lite mer igår varför och ja.. Nu vet ja inte alls, ja har tappat total kontroll över mitt eget liv och vet inte alls va som händer, vilket är jättekonstigt och ja ja vet inte.. Känns som om allt inte är upp till mig, och att ja ja bara väntar på och höra va som händer.. Usch.. känns verkligen som att de suger fetpurjo just nu.. Vill bara ha tillbaka kontrollen och veta va som händer i mitt liv, så behöver lite hjälp.. Imorn nalkas de jobb och ja vet inte hur ja ska orka hela dagen och önskar att ja bett om att vara ledig helt på måndagen ist, för ja vet att de kommer gråtas ja vet att tårarna kommer rulla ner, och de känns inte ok.. De känns inte bra, inte bra alls faktiskt.. Men hoppet är de sista som överger en säger de.. Så vi får väl hoppas på de..

Ska nog lägga mig i sängen och självdö ett tag hoppas på några timmars sömn för ja misstänker att de här kommer bli en sömnlös natt me massa funderingar vilket ja helst hade velat hoppa, borde ha kommit för länge sen men de slog mig i dag när vi stod på gården att de här känns inte alls bra.. Helst av allt skulle ja inte vilja se min egna blick när ja insåg att de här är inte bra.. De är som en dålig film me mig i huvudrollen och ja ser mig själv stå brevid mig precis som om ja just dött.. Ungefär så känns de.. De dog en liten bit av mig idag och ja hoppas att den lilla bit börjar leva snart igen..

Its killing me softly when im feeling like this.. 
Måste nog ta en liten gald låt på Spotify och försöka tänka lite positivt men nedan följer en låt som ni får njuta av en sväng medans ja beger mig till sängen och försöker drömma mig bort en sväng..

Önskar bara att de var en annan dag en annan månad och solen lyste och ja bara fick känna att ja mådde 100 och att ja fick dig att må bra och bara vara lycklig me mig.. 



Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0