Mind your own..

Asch ja borde verkligen sova, men ja behöver verkligen dricka min kopp the oxå.. :) Har känt mig lite mer positiv denna veckan faktiskt, och ja och min älskling har haft de jättebra me massa mys, sånt gillar vi verkligen!

Känns skönt när man läser andras bloggar att fler tycks tycka likadant och ja är tydligen inte ensam om sköt sig själv och ge fan i andra.. So just back off and mind your own buisness.. Snälla..

Jahapp..

Har så mycket som ja skulle vilja skriva här om allt och om allt som händer i mitt liv, men ja vet att de inte alls är någon bra idé så ja hoppar de, de som vet de vet allt så de känns helt ok, kanske skulle börja lösenordsskydda bloggen men va f*n då kan ja ju lika gärna låta bli och ha en blogg, va är meningen om alla har läst den förr och helt plötsligt måste man ha lösenord, starta en ny ist..

Lite agg kanske.. men och andra sidan så känner ja mig lite bättre iaf..

Har börjat drömma lite om va ja ska göra på min semester... funderar på om ja kanske ska ta en vecka varm och solig i höst kanske.. vi får se beror på om man kanske kan lägga undan lite pengar så vi får se.. De blir en surprise.. :)

Iaf så ska en vän snart ha barn och ja tror de blir denna vecka.. :) Lycka till tjejen! :)

Nej sova är de som gäller nu!

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0