Nytt år, nya möjligheter och nya problem..

De sägs att så som nyårsafton var är hur året kommer bli.. Men kan de inte vara så att nyårsafton spegalr hur de gamla året varit ist.. Iome att min nyårsafton förvisso var väldig trevlig me god mat och gott sällskap så blev de dock på småtimmarna där lite rörigt då ja åkte på en smäll av en tjej när ja stod snällt och fint och väntade på min tur till toaletten, och hon fick ju dock en smäll tillbaka, men ja slår ju aldrig först.. men ja.. För förra året var ju lite rörigt ganska upp och ner och mådde väl inte helt hundra, trots att förra årets nyårsafton var lugn och städad, och så blev ju inte mitt år alls, alltså måste de vara så att nyårsafton speglar året som varit och då kan de stämma mycket bättre.. så ja hoppas att 2010 kommer bli mycket bättre än de som vart och bara hoppas på de bästa, och om en vecka så kommer ett helt nytt kapitel starta i mitt liv, och vem vet hur allt kommer bli då.. ja hoppas på att de kommer bli mycket bättre, och att ja och min kära karl kommer ha de så himla bra ihop, de hoppas man väl jämt, men ja tror just nu att de kommer bli ett bra år, och lite lugnare lite stabilare och lite mer rak linje.. Man kan ju alltid hoppas, vem vet va som händer och va ja kommer skriva om ungefär tolv månader då året är slut igen..

Som sagt de är en vecka och en dag kvar tills ett helt nytt kapitel kommer starta i mitt liv, och ja vet inte alls, men ja hoppas att iome de så kommer mina migräner och försvinna och ja kommer inte känna mig lika stressad, hoppas kan man ju alltid göra.. Är dock nervös oxå, men me all rätt, men de är ju bara för att ja inte vet nått om hur de kommer bli.. De är med en skräckblandad förtjusning och ångest som ja känner för den dagen, och ingen kan tala om hur de kommer och bli, men på något sätt så längtar ja lite oxå, då ja tror på att allt kommer bli lite bättre, lite mer stabilare, och att vi två kommer må lite bättre.. Ja hoppas iaf, och de måste man ju göra, hur skulle de annars vara.. ?

Hade så gärna velat åkt till min kära arb.kamrat idag i blge och gått ut me henne och hennes tjejer, men min kropp är alldeles slut och ja är så trött, en liggande smygande migrån närmar sig oxå, så ja vet att de bästa är och stanna hemma.. Allt som har hänt under de månader som varit har tagit hårt på mig och de känns, om inte annat i kroppen och i huvudet, så idag lyssnar ja på min kropp så ja stannar tyvärr hemma.. De känns som de bästa alternativet just nu.. och vet ni! Imorn är ja ledig, och har sovmorgon! Haha! Men då vaknar man väl toktidigt ist.. men sovmorgon betyder att ja kan äta frukost i lugn och ro och bara ta de lugnt, inga måsten ingenting, och vet ni, de behöver jag..

Mia.


Nyår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0