Päronsorbet..

Funderar återigen varför ja tittar på skräptv.. Real Housewifes? men ja.. samtidigt som ja jobbar på kärlekshandtagen lite me ostbågar.. Men bubbelvatten till nu när ja kommit på hur den är Sodastreamen funkar :) Jippie :) Så glad att ja har en sån, tack älskling!

Gick till sopåterviningen me lite papp idag, och inser att ja begöver verkligen börja ut och röra på mig.. Behöver lite motion och kondition.. så kanske dags att börja ut och röra på sig, men inte såhär sent dock..

Känner mig lite mer positiv just nu iaf, så de känns ju bra.. men ja vet ju att de kan vända och imorn kommer säkert vara en jättejobbig dag, då ja kommer vara ledig.. usch.. men men ja antar att de kommer gå upp och ner hela tiden ett tag framöver, hatar att inte ha kontoll över mig själv och mitt liv.. Men men..

Väntar på en film ja ska se, men de är en bit kvar så ja får väl vänta, men de är sovmorgon imorn så ja kan ju se den om en timme om ja orkar.. problemet är att ja antagligen kommer börja gråta då ja är så känslig.. suck kärlekskomedi.. jaja de blir säkert bra..

Nej återgå till skräptv och ska gå och kolla till sorbeten.. Fast ja kom ju på mig själv att ja är allergisk mot päron när ja smakade en bit, då min hals börja klia, så de var inte så smart av mig, mango blir de nog nästa gång tror ja.. vi får väl se hur resultatet av den här blir först innan ja säger för mycket, men de var enkelt iaf.. :)

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0