Semester..

Ja vill absolut åka upp till dig!! Men frågan är ju när du tänker föda egentligen :) Tro mig ja har planer faktiskt :) Längtar efter dig tjejen!!

Jaha info som ja genast insåg att nu var de kört helt enkelt.. Ja vet ju att ja undrat när den här dagen ska komma.. och idag kom den tydligen.. suck.. men men bara bita ihop och le och vinka.. Nu kommer de följas tusen frågor om allt.. så varsågod... och ni som redan gotta sig i mitt liv, ja ni har lite till och gotta er i nu oxå.. Grattis till er, och tur för mig att de inte är slut, för då hade ja nog hängt mig av alla era skadeglädje... Men nu ja..

Ännu en väldigt dålig dag och den blev genast mycket sämre oxå.. suck.. men ja antar att efter regn kommer solsken..

Skönt att de finns vissa därute som får mig att le och som får mig att må lite bättre :)

Nästa fråga va äter man till middag idag? och ja tror att ja bör höja värmen lite..

Mia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0