Stop and stare..

Usch och åter usch säger ja om denna dagen..

Den här dagen slog de mig att ja inte alls mår så bra som ja vill och att de har tagit mig hårt allt de här, att de är för jobbigt helt enkelt.. har gråtit en hel del, innan jobbet och påväg till jobbet och inte känt mig helt ok på hela dagen, skulle känt mig lite lugnare nu men inte.. ja tycker verkligen att de här är asjobbigt.. De som är ännu jobbigare är att man verkligen försöker, man försöker att vara glad att allt ska bli bra, men de känns som att ist så har de varit så himla mycket nu sån lång tid så man börjar tvivla på sig själv, vilket inte alls är en bra känsla, att tappa den självkänslan man faktiskt haft.. De suger verkligen musten ur en.. ja trodde igår att nu började de bli lite bättre iaf, men så faller man tillbaka, en vän skrev i en kommentar att man får må dåligt, och ja ja vet att man får de, men de är jobbigt att må dåligt de är ansträngande påfrestande och den lilla energi man har går till att orka leva och orka me sig själv..
Ja har alltid varit en mästare på och tänka positivt och visst kanske lite löjligt att göra de, men ja gör de, för att allt löser sig, men de är jobbigt att tänka positivt när man mår som man gör, och man orkar bara ta en dag i taget.. allt ja behöver egentligen är lite kärlek och ja.. ja är inte mer än människa.. Ena dagen upp och andra ner, de är väl de som kallas livet antar ja.. 
Helgen som kommer ska ja försöka att bara ha positiva tankar, men oftast slår de tillbaka på en och de blir lite jobbigare efteråt.. Min karl sa åt mig idag att ja men du ska ju jobba snart och du umgås ju me vänner där och du trivs ju, och ja de var väldigt stöttande och ja ja trivs men ja.. Ja borde egentligen inte lägga upp de här inlägget heller, men just nu känner ja såhär så.. Och de är ju som sagt min blogg min värld där man får skriva va man vill, och ja.. ja behöver bara en minut att andas, en stund att hitta mig själv och mitt liv igen och ja behöver bara dig.. 

De är dags och sova och hoppas på att morgondagen är ljusare och att ja har en lite roligare dag imorn, behöver de..

Ja sa till en vän för någon vecka sen att de enda ja vill är att ja ska må bra.. de är de enda ja vill oxå, ja vill bara ha de bra och må bra, ha tillbaka mitt liv..

Mia.

Låten som rullar nu..


Kommentarer
Postat av: E

Men lilla gumman!!! Kan du inte komma upp hit så jag får ta hand om dig lite?? Leka mamma och stoppa ned dig i soffan, mata dig med chokladpraliner och läsa högt ur den snuskigaste Harlequinboken jag kan finna? Det kanske får dig att må lite bättre... (eller sämre iofs :p ) eller iallafall får dig att glömma bort ditt liv ett tag! puss

2010-01-20 @ 11:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0