youghurt till frukost..

Min kropp ogillar verkligen när ja äter youghurt till frukost, den tycker inte alls om de men har ju börajt köpa hem yoggis drömyoughurt och den är så krämig och go me massa små bitar i och alldeles lagoma stora förpackningar.. och nej ja äter den ju inte varje dag, men som idag när ja är ledig kan ja unna mig en youghurt som visserligen min kropp kommer må apa i några timmar men va gör man inte ibland.. ja är som sagt laktosintolerant eller ja en smula iaf, mjölk i the funkar bra men mer än de blir inte bra.. så ja får väl må apa en sväng helt enkelt.. men de är så gott.. :) Frukost och frukost fresten.. lunch kanske de snarare skulle stå, men hade sovmorgon till tolv, då inge vettigt händer idag iaf och ja har noll inspiration till att göra nått.. borde plocka lite men ja orkar inte och inså ännu vilken värdelös dag de här är.. och att de förmodligen kommer vara en dålig dag idag oxå.. suck.. Ja har bara en sak som ja önskar mig och de är att allt ska bli bra, de gör så ont ibland.. Men vi får se hur lång tid de här tar..

Borde verkligen orka ta tag i nått idag.. mamma och pappa kommer ju på lördag och tjejerna från jobbet och kunde vara trevligt om de inte såg ut som bombnedslag.. Iofs så kanske ingen bryr sig så mycket förrutom jag, men de kan väl se någelunda ut iaf.. får ta och göra ett ryck..

Mia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0