analys..

Idag har jag kommit på årets årskrönika, ni vet den som ska sammanfatta år 2010.. Men.. De är ju lite tidigt än om man säger så då ja inte har någon som helst aning om va som händer de närmsta fyra månaderna.. eller vänta fem månader var de visst ja..

Hur som haver tror ja skulle behöva skriva upp den någonstans så jag kommer ihåg de tills 1 januari 2011.. Hmm.. ska fundera och leta på ett block..

Veckan som gått har varit helt galet snurrig, intressant och väldigt konstig.. Galet snurrig för att de händer så sjukt mycket som jag inte hänger med i, dels på jobbet och här hemma.. vill ha en pausknapp och se va som händer, men de hinns inte riktigt med.. Jag känner mig som att jag åter igen är tillbaka på ruta ett där jag var för ett tag sen, och undrar hur kommer de sig att de mesta ser likadant ut igen? Varför har inget ändrats sen sist? Deja Vú eller något annat.. Intressant för att jag och bästaste arb.kamraten och tjejen har motionerat som en galning och ökat till milen, vilket är starkt jobbat, och imorn blir de ut igen.. ska se om jag kan öka upp till fem och en halv kilometer eller ev sex på löpningen, men vi får se helt enkelt.. Då kroppen har totalt överansträngt sig på musklerna när de gäller armhävningar så har jag tagit en paus då jag inte vill riskera att muskeln går sönder ännu mer.. Väldigt konstig då.. Jo ingenting ser ut som de gjorde för någon vecka sen, totalt annorlunda.. Och även om ja nu har fått stått ut med en hel del och fått höra de ena och de andra om vissa saker, så lovar ja, ja skulle inte ljuga om samma sak en gång till, ibland lär man faktiskt av sina misstag, tro de eller ej..

Jag försöker hela tiden förstå och jag analyserar saker till tusen ibland, kan mestadels bero på att jag är tjej, då vi har en himla förmåga att göra de.. Men ändock så försöker jag verkligen förstå och allt de där, ja kanske inte alltid har världens mest sympatiska åsikt över saker och ting, men möjligt för att jag själv tycker att allt är lika jobbigt jag med, och inte vet hur jag ska hantera situationen.. Möjligt att jag kan uppfattas som något bitter eller elak, absolut inte min mening, men jag förstår dig, och ja hoppas att du kan förstå mig hur jag menar.. Och de är lika jobbigt för mig med exakt allting även om jag inte visar de på samma sätt, alla behandlar sorg och smärta på olika sätt..

Har min livsfilosofi att ta en dag i taget, och jag vet egentligen inte hur man gör då alla dagar ser ut att gå in i varandra, och aldrig avslutas rikigt, men de löser sig säkert sen.. Försöker iaf.. Vilket är väldigt svårt att klura ut nästa steg, men men for me to know and for you to find out.. Elller vänta här nu var de tvärtom, ni hade full koll och jag ingen eller?

Jahapp.. Ledig imorn, vilket känns, SKÖNT! behöver en välbehövlig sovmorgon och tror jag ska ägna dagen beroende på väder till antingen sol och bad, eller svampplockning, vilket båda kan vara nog så stimulerande.. Men de är inte morgon än, så vi får se vad som hittas på..

Ska försöka lägga upp några bilder på allt mellan himmel och jord någon dag, men de lär inte bli idag för nu blir de dejt med vetekudden, I LOVE! och sängen.. gonatt..

Mia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0